مدير روابط عمومي سازمان هواپيمايي كشوري خبرداد:
مدير روابط عمومي سازمان هواپيمايي كشوري از انجام بيش از 4730 پرواز داخلي و خارجي و سرويس دهي به 5450 پرواز عبوري از از 25 تا 30 اسفند ماه خبرداد.
کد خبر: ۳۹۷۶۱۶
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۸ 21 March 2017
به گزارش تابناک رضوی،رضا جعفرزاده ضمن تبريك سال نو با بيان اينكه از اين تعداد 3512 پرواز داخلي و 1810 پرواز خارجي بوده است، گفت: حجم پروازها از 25 اسفندماه به اين طرف سير صعودي داشته به گونه اي كه تعداد پروازها از 868 پرواز در روز 29 اسفند به 1077 پرواز رسيد.
وي با بيان اينكه ملاك ارزيابي عملكرد شركت هاي هواپيمايي در پايان پروازهاي نوروزي براساس رضايتمندي مسافران خواهد بود از شركت هاي هواپيمايي خواست؛ نسبت به سيستم توزيع بليت هاي خود دقت بيشتري داشته تا هر روزنه اي براي سودجويي افراد متخلف بسته و فعاليت هاي انجام شده خدشه دار نشود.
مدير روابط عمومي سازمان هواپيمايي كشوري گفت: همانطور كه قبلا نسبت به بعضي از تخلفات دفاتر و منابع توزيع بليت هواپيما مبني بر لغو، تعليق و جريمه هشدارهايي داده شده، اكنون نيز تاكيد مي كنيم كه نسبت به تك تك شكايات ارسال شده از طريق سايت سازمان هواپيمايي كشوري (www.cao.ir) برخورد قاطع صورت گرفته و كوتاهي نخواهيم كرد.
وي در پايان از مسافران خواست تا بليت هاي خود را از منابع غير معتبر خريداري نكنند اگرچه امكان اعتبار سنجي بر روي سايت سازمان هواپيمايي كشوري و سايت هاي شركت هاي هواپيمايي و انجمن اين شركتها فراهم است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار