فرماندار ایلام؛
فرماندار ایلام گفت:معمولا تولید کالاها با هدف عرضه به بازار و فروش آن انجام می شود لذا تولید کنندگان باید تلاش کنند کالایی تولید کنند که اعتماد و رضایت مصرف کنندگان را در پی داشته باشد.
کد خبر: ۳۹۷۶۵۱
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۸ 22 March 2017
به گزارش تابناک ایلام؛معروف بسطامی اظهار کرد: خرید کالاهای تولید داخل باعث کاهش وابستگی و تقویت استقلال اقتصادی کشور است و هدفمند شدن سرمایه ها، ایجاد اشتغال و توسعه پایدار را در پی دارد.
 
وی افزود: ما باید برای آنچه که تولید داخل است ارزش قائل باشیم در هر شرایطی متکی به فکر و اندیشه خود باشیم، لازمه این کار توجه جدی تولیدکنندگان به کیفیت کالاها است.
 
فرماندار ایلام تاکید کرد: اگر کالا کیفیت داشته و خریدها به صرفه باشد و به نیاز مصرف کنندگان نیز توجه شود؛ در واقع برند آن کالا بین شهروندان تبلیغ می شود چرا که مصرف کننده بدنبال کیفیت کالای خریداری شده است.
 
بسطامی گفت: معمولا تولید کالاها با هدف عرضه به بازار و فروش آن انجام می شود لذا تولید کنندگان باید تلاش کنند کالایی تولید کنند که اعتماد و رضایت مصرف کنندگان را در پی داشته باشد.
 
وی با اشاره به نامگذاری سال از سوی رهبر معظم انقلاب (اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال) اضافه کرد: انتخاب این شعار از سوی معظم له استمرار شعار سال گذشته است چرا که دغدغه رهبری و دولت تدبیر و امید بحث اشتغال و بیکاری جوانان است که به طور قطع سیاست دولت و مسئولان نیز در راستای ادامه و تحقق این شعار خواهد بود.
 
به گزارش تابناک ایلام، تجربه کشورهای موفق در رونق اقتصاد و اشتغال نشان می‌دهد خرید کالاهای با کیفیت تولید داخل می ‌تواند با افزایش تقاضا، ظرفیت تولید را بالا برده و در نتیجه فضای بسیار مناسبی برای توسعه‌ و بهبود روز افزون صنایع داخلی و خروج از رکود و افزایش اشتغالزایی فراهم کند. /ف
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار