مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری خراسان رضوی گفت:در مجموع در سال ۹۵ دهیاری های استان ۸۰ میلیارد ریال به صورت مستقیم در جهت توسعه زیر ساخت های ورزشی روستاها سرمایه گذاری کرده اند.
کد خبر: ۳۹۷۶۶۰
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۶ 22 March 2017
به گزارش تابناک رضوی،دکتر وحید قربانی  در پاسخ به این سوال که چه اقداماتی استانداری خراسان در سال ۹۵ برای حوزه ورزش روستایی انجام داده است،اظهار کرد:دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری خراسان رضوی در جهت توسعه ورزش در مناطق روستایی با قالب حمایت از دهیاری ها برای تامین منابع مالی اجرای پروژه های عمرانی و رویکرد توسعه ورزش عمومی،قهرمانی و همگانی فعالیت هایی انجام داده است.
وی با اشاره به اینکه یکی از اقدامات ما در سال گذشته توسعه زیر ساخت ها و فضاهای رو باز ورزشی روستاها بود،افزود:از محل کمک های استانداری خراسان رضوی و مشارکت اهالی روستاها،دهیاری ها سرمایه گذاری هایی برای ساخت سالن های سرپوشیده در برخی مناطق روستایی محروم انجام داده اند،در مجموع در سال ۹۵ دهیاری های استان ۸۰ میلیارد ریال به صورت مستقیم در جهت توسعه زیر ساخت های ورزشی روستاها سرمایه گذاری کرده اند.
مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری خراسان رضوی ضمن موثر دانستن ورود دهیاری ها در جهت توسعه فضاهای ورزشی مناطق روستایی عنوان کرد:در بحث برگزاری برنامه های حوزه ورزش روستایی با مشارکتی که دهیاری ها با هیأت ورزش های روستایی و بازی های بومی محلی استان انجام دادند،المپیادی در سطح استان سال گذشته برگزار شد که طی آن استعداد هایی شناسایی شد و افراد در قالب های انفرادی و جمعی به مسابقات اعزام شدند.
قربانی تاکید کرد:با کمک و مشارکت دهیاران و اهالی روستاها اقدامات ساخت ۷۰ سالن ورزشی سرپوشیده در سطح روستاهای استان از سال ۹۵ شروع شده است که تعدادی از این پروژه ها در بخش های گوناگون ساخت و تجهیز قرار دارد.
وی در خصوص ارزیابی خود از فعالیت هیأت ورزش های روستایی و بازی های بومی محلی استان،خاطرنشان کرد:هیأت ورزش های روستایی و بازی های بومی محلی استان به عنوان یک متولی در بحث نرم افزاری روستاهای استان عملکرد خوبی از خود نشان داده و همراهی خوبی هم با دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری خراسان رضوی داشته است و توانسته طی این همراهی فعالیت های خوبی را ساماندهی کند،لذا امیدواریم وزارت ورزش و جوانان هم در حد توانمند های ارزشمند این هیأت حمایت های لازم را انجام دهد چرا که پتانسیل این مجموعه و اعضای آن بسیار بالا می باشد.
مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری خراسان رضوی در پایان گفت:طبیعتا در سال ۹۶ دولت برای توسعه ورزش های روستایی بودجه لازم را پیش بینی خواهد کرد،همچنین ما به عنوان دفتر روستایی باید با حمایت های خود بتوانیم حداکثر استفاده را از بضاعت عمومی مردم داشته و در کنار آن مشارکت بخش خصوصی را نیز جلب کنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار