معاون سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: 460 ستاد خدمات سفر در شهرستانهای سراسر کشور مسئولیت پذیرایی از مسافران و زائران نوروزی را بر عهده دارند. 460 ستاد خدمات سفر از مسافران نوروزی در سراسر کشور پذیرایی می کنند
کد خبر: ۳۹۷۶۶۸
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۱ 22 March 2017
به گزارش تابناک رضوی، به نقل از ایرنا،مرتضی رحمانی موحد روز چهارشنبه در جریان بازدید از خدمات رسانی به مسافران نوروزی در کمپ غدیر مشهد طی گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این ستاد ها با توجه به شمار مسافران و تغییر شرایط آب و هوایی خدمات خود را ارائه می کنند. 
وی ادامه داد: تلاش شده امسال مردم ایران نوروز متفاوتی را در سراسر کشور به لحاظ ارائه خدمات سفر تجربه کنند.
رئیس ستاد کشوری خدمات سفر گفت: در طول چهار سال گذشته در این حوزه هماهنگی و انسجام مناسبی بین سازمانهای دولتی در سراسر کشور بوجود آمده است.
وی همچنین آمادگی مشهد را برای پذیرایی از مسافران نوروزی قابل توجه توصیف و بیان کرد: این کلانشهر به دلیل مدیریت مناسب و حجم ورودی زائران و گردشگران در طول سال، از تجربه مناسبی در این زمینه برخوردار است.
رحمانی موحد افزود: در شهر مشهد چهار نقطه برای پذیرایی از زائران و مسافران نوروزی در نظر گرفته شده که در این مکانها خدمات مناسبی ارائه می شود.
وی ادامه داد: تاکنون هیچگونه مشکلی در پذیرایی از زائران و مسافران نوروزی بوجود نیامده و برای آسایش زائران چه به صورت چادر و چه در کانکسها شرایط مناسبی آماده شده است.
معاون سازمان میراث فرهنگی به هماهنگی مجموعه های مختلف خراسان رضوی برای پذیرایی از مسافران نوروزی اشاره و بیان کرد: ستاد اجرایی خدمات سفر در این استان تا پایان تعطیلات به ارائه خدمات مسافران نوروزی خواهد پرداخت.
وی همچنین از چادرهای مستقر در کمپ غدیر مشهد و ایستگاه زائر منطقه هفت واقع در پلیس راه مشهد - نیشابور بازدید کرد.
تاکنون افزون بر چهار میلیون و 300 هزار مسافر نوروزی وارد خراسان رضوی شده اند. مقصد دو میلیون 600 هزار نفر از این مسافران شهر مشهد بوده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار