الناز شاکردوست یا قاسم سلیمانی؟!
درحالیکه این روزها انیمیشن «مبارک» با بازی‌ النازشاکردوست در بیش از 100 سالن از سینماهای حوزه هنری کشور در حال نمایش است اما پویانمایی نبرد خلیج فارس2 باوجود بازتابهای جهانی بسیار صرفا در سینماهایی انگشت‌شمار اکران شد.
کد خبر: ۳۹۷۷۰۵
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۳ 22 March 2017
پویانمایی نبرد خلیج فارس 2 که نبردی احتمالی میان نیروی دریایی ایالات متحده آمریکا و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خلیج فارس را به صورت نمادین به تصویر می‌کشد توسط گروه انیمیشن فاطمه زهرا(س) ساخته شد و تهیه‌کننده و کارگردان این اثر فرهاد عظیما، فیلمساز مشهدی است.
 
 مظلومیت «نبرد خلیج فارس 2» نسبت به انیمیشن «مبارک»
 
این فیلم پرسر و صدا که به سبب همنامی شخصیت اصلیش به نام قاسم با سردار سلیمانی، بسیاری، آن را تجلی پیروزی قاسم سلیمانی در صحنه سینما می دانند این روزها صرفا در معدودی از سینماهای کشور و مشهد روی پرده است.
 
باوجود تبلیغ مناسب و پخش سراسری تیزر این فیلم اما متاسفانه در خیلی از شهرهای کشور اکران نشد و در برخی شهرها هم فقط به صورت روز در میان، اکران شد و به تعبیر سینماداران، تب و لرز شدید داشت.
 
این اکران نامناسب و مهجور ماندن این اثر فاخر درحالیست که بازتاب جهانی آن در رسانه ها و به خصوص شبکه های بیگانه از مدتها پیش وجود داشت و استقبال مخاطبان بسیاری را می توانست درپی داشته باشد که متاسفانه پس از آغاز اکران، صرفا در برخی از سینماهای حوزه هنری به نمایش درآمد.
 
این غربت و مهجوریت پویانمایی نبردخلیج فارس 2 بر روی پرده نقره ای درحالیست که همزمان تولید کلیپ انیمیشن 7 دقیقه ای « ایستاده‌ایم»در حوزه هنری آن طور که در برخی رسانه ها منعکس شد بیش از یک میلیارد تومان هزینه درپی داشت اما حتی هزینه دوبله نبردخلیج فارس بدون هرگونه حمایتی از سوی نهادها و توسط شخص تهیه کننده اثر انجام شد.
 
طبق آخرین اخبار درحال حاضر این فیلم با حدود 6 یا 7 سالن در کشور حدود 70 میلیون تومان فروش داشته که با توجه به غربت موجود قابل قبول به نظر می‌رسد.
 
این مهجوریت در اکران  فیلم نبرد خلیج فارس2 در حالیست که این روزها فیلم‌هایی مانند فروشنده اصغر فرهادی همچنان در بسیاری از سینماهای کشور و حتی سالن‌های حوزه هنری کشور در حال اکران است.
 
گفتنی است سامانه 5000464632000 نیز توسط گروه فیلمساز نبرد خلیج فارس2 در این رابطه در تلگرام آماده شده و پاسخگوی هواداران است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار