رئیس هیئت بسکتبال خراسان‌رضوی گفت:کلاس‌های آموزشی ویژه مربیان بسکتبال خراسان‌رضوی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۹۷۷۳
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۶:۳۰ 27 May 2015
علیرضا پوررضایی در مراسم تودیع و معارفه رئیس جدید هیئت بسکتبال خراسان رضوی در سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی اظهار داشت: تجربه پیشکسوتان بزرگترین سرمایه هیئت بسکتبال است چراکه با استفاده از تجربه پیشکسوتان می‌توان بهترین تصمیم‌های اجرایی را اتخاذ کرد.

وی با بیان اینکه به سوی همه دست اندرکاران بسکتبال استان دست یاری دراز می‌کنم گفت: برای توسعه بسکتبال، ایجاد رفاه و همدلی از هیچ تلاشی دریغ نخواهم کرد.

رئیس هیئت بسکتبال خراسان رضوی با تاکید بر اینکه مدیریت فردمحور در ورزش پاسخگو نخواهد بود تصریح کرد: استقلال در تصمیم‌گیری به همراه مشورت، شفافیت، پرهیز از افراط و تفریط، ایجاد انگیزه و حرکت در چهارچوب قوانین فدراسیون بسکتبال از ویژگی‌های مدیریت جدید در هیئت بسکتبال خراسان رضوی است.

پوررضایی ارتقاء سطح مربیان را یکی از مهم ترین عوامل پیشرفت این ورزش در استان دانست و افزود: برگزاری کلاس‌های آموزشی برای مربیان بسکتبال برای افزایش سطح دانش این افراد در دستورکار هیئت بسکتبال استان قرار می‌گیرد.

رئیس هیئت بسکتبال خراسان رضوی خاطرنشان کرد: بسکتبال استان همواره ثابت کرده که دارای توانمندی‌های‌گسترده است و این مسئله با حضور بازیکنان بسیار زیاد از تیم بسکتبال استان در تیم ملی به اثبات رسیده است.

پور رضایی تاکیدکرد: برگزاری مسابقات در تمامی رده‌های سنی، توجه به شهرستان‌های مستعد این رشته، توجه به بانوان و حفظ استعدادها در استان از مهم‌ترین اهداف این هیئت است.

جمشید مهریار، سرپرست سابق هیئت بسکتبال خراسان رضوی اظهار داشت: بسکتبال خراسان رضوی همواره سخنی برای گفتن داشته است چرا که این استان ظرفیت بسیار بالایی در این رشته دارد.

وی با بیان اینکه سال‌ها در ورزش خراسان بوده‌ام گفت: افتخار همیشگی من حضور در هیئت بسکتبال استان بوده است و در این راستا تجربیات بسیار ارزنده ای را کسب کرده‌ام.

سرپرست سابق هیئت بسکتبال خراسان رضوی با بیان اینکه بسکتبال خراسان رضوی در گذشته همواره با وجود مشکلات مالی و مدیریتی در سطح کشور حرفی برای گفتن داشته است، خاطرنشان‌کرد: هنگامی به خانواده بسکتبال اضافه شدم مشکلات ساختاری و مالی را به صورت واضحی دیدم که خوشبختانه با مدیریت دقیق و کمک کارشناسان و فعالان این عرصه مشکلات تا حدود زیادی برطرف شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار