کمند امیرسلیمانی:
بازیگر مطرح کشورمان گفت: در‌کمپین نائب الزیاره چون کسی از پیش امام هشتم دست خالی برنمی گردد زیارت های نیابتی همه قبول خواهد شد.
کد خبر: ۳۹۷۷۷۹
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۷ 22 March 2017
به گزارش تابناک رضوی،کمند امیرسلیمانی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: مرقد مطهر امام هشتم(ع) نگین درخشان ایران است و قلب‌های همه محبین ایشان در این ایام در مشهدالرضا می تپد.
این بازیگر توانمند کشورمان با بیان اینکه این کمپین حرکت زیبا و ارزشمندی است ادامه داد: من سالی دو الی سه بار به مشهد سفر میکنم و به زیارت ثامن الحجج می روم و معمولا برای دوستان و خانواده نیز نائب الزیاره می شوم.
وی همچنین افزود: به یاد گذشتگان بودن و دعا کردن برای آنها بسیار ارزشمند و دارای اجر معنوی است. ان شالله در سال جدید در تشرف به حرم مطهر نائب الزیاره همه هنرمندان فقید به خصوص خانم ملیجه نیکجومند می شوم.
گفتنی است زائران امام رئوف، برای پیوستن به کمپین نائب_الزیاره و انجام زیارت نیابتی برای سایر هموطنانمان میتواند عدد۲ را به سامانه ۰۲۱۰۰۰۱۸۸ ارسال و یا در سایت www.salam8.com ثبت نام نمایند.
عزیزان بازمانده از سفر نیز می‌توانند به عنوان طالب_الزیاره به ارسال عدد یک به سامانه پیامکی ذکر شده درخواست زیارت نیابتی نمایند تا زائرین امام هشتم(ع) به نیابت از آنها زیارت انجام دهند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار