قائم مقام ستاد استقبال از بهار 96 شهرداری مشهد خبر داد:
قائم مقام ستاد استقبال از بهار 96 شهرداری مشهد گفت: با توجه به پیش‌بینی بارش باران و کاهش دما در شهر مشهد، پذیرش زائران نوروزی در کمپ غدیر متوقف شد.
کد خبر: ۳۹۷۸۳۵
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۰ 22 March 2017
به گزارش تابناک رضوی،خلیل‌الله کاظمی، با اعلام این خبر اظهار کرد: طبق پیش‌بینی‌های هواشناسی، تا پایان هفته جاری باید منتظر بارش باران و کاهش دما در سطح شهر مشهد باشیم.
وی افزود: با توجه به پیش‌بینی بارش باران و کاهش دما در مشهد، پذیرش زائران در کمپ غدیر از شب گذشته اول فروردین ماه متوقف شد.
قائم مقام ستاد استقبال از بهار 96 شهرداری مشهد تصریح کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، اسکان اضطراری زائران در مراکز اسکان، سوله‌های بحران و سالن‌های ورزشی از امشب آغاز می‌شود.
وی از آماده‌سازی سوله‌های بحران و سالن‌های ورزشی به منظور اسکان اضطراری زائران خبر داد و گفت: 7 مرکز سرپوشیده و 11 مرکز اسکان اضطراری اعم از سوله بحران و سالن ورزشی در سطح شهر مشهد برای پذیرش زائران تدارک دیده شده است.
کاظمی ادامه داد: در 7 مرکز سرپوشیده، برای استقرار 2 هزار و 560 چادر فضا فراهم شده و مراکز اسکان اضطراری هم 3 هزار و 100 نفر ظرفیت پذیرش دارند.
وی خاطرنشان کرد: در مراکز اسکان اضطراری، امکانات لازم اعم سرویس بهداشتی و حمام در اختیار زائران نوروزی قرار می گیرد و از این جهت مشکلی وجود ندارد.
قائم مقام ستاد استقبال از بهار 96 شهرداری مشهد ابراز داشت: زائرانی که جهت اسکان به کمپ غدیر مشهد مراجعه می‌کنند، توسط خودروهای راهنمای زائر به مراکز اسکان اضطراری هدایت می شوند.
وی تاکید کرد: در صورت بهبود شرابط آب و هوا، کمپ غدیر مشهد مجدد آماده پذیرش زائران در ایام تعطیلات نوروز 96 خواهد شد.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار