کد خبر: ۳۹۷۹۳۸
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۳ 23 March 2017
مدیرعامل مجموعه نمونه گردشگری نورسبلان گفت: جشنواره دوقلوها ۵ فروردین ماه در طولانی‌ترین پل معلق خاورمیانه در مشگین شهر برگزار می‌شود.

حسین عباسی‌نیا در گفت‌وگو باخبرنگار تسنیم در اردبیل اظهار داشت: یکی از اولویت‌های مجموعه گردشگری پل‌معلق برگزاری جشنواره‌های شاد اجتماعی و فرهنگی در تعطیلات نوروزی است که با برنامه‌ریزی‌های انجام شده جشنواره دوقلو ها 5 فروردین ساعت 14 در طولانی‌ترین پل معلق خاورمیانه در مشگین شهر برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ثبت‌نام برای حضور دوقلوها در جشنواره دوقلوها آغاز شده است، گفت: شرکت در این جشنواره برای گردشگران که صاحب فرزند دوقلو هستند آزاد بوده و در این جشنواره از دوقلوها با اهداء جوایزی توسط مجموعه گردشگری پل معلق تجلیل و قدردانی می‌شود.

مدیرعامل مجموعه نمونه گردشگری نور سبلان افزود: همزمان با تعطیلات نوروزی جشنواره‌های متعددی در پل معلق مشگین‌شهر برگزار می‌شود که در این جشنواره از موسیقی‌های سنتی با استفاده از هنرمندان بومی برای ایجاد شور و نشاط اجتماعی در بین مسافران نوروزی استفاده می‌شود.

عباسی‌نیا از آمادگی مجموعه گردشگری پل‌معلق مشگین‌شهر برای استقبال از مسافران نوروزی خبر داد و تصریح کرد: علاوه بر پل‌معلق مراکز اقامتی هتل و مراکز ورزشی مجموعه گردشگری پل معلق آماده خدمات‌دهی به گردشگران داخلی وخارجی می‌باشد.

وی بیان کرد: محوطه  پل‌معلق نیز به شکل ویژه ساماندهی شده و مسافران نوروزی می‌توانند با عبور از طولانی‌ترین پل‌معلق خاورمیانه از طبیعت بکر محوطه پل‌معلق مشگین‌شهر نیز استفاده کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار