رئیس جمعیت هلال احمر چناران از کشته شدن یک نفر و مصدومیت ۴ مسافر نوروزی در محور چناران خبر داد.
کد خبر: ۳۹۸۰۴۰
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۰ 23 March 2017
به گزارش تابناک رضوی به نقل از تسنیم، علی مسعودی اظهار داشت: نیروهای امدادگر و نجاتگر جمعیت هلال احمر چناران عملیات امدادرسانی به مصدومان حادثه‌ واژگونی یک دستگاه خودروی سمند در محورهای مواصلاتی به این شهرستان را انجام دادند.

وی افزود: در این حادثه که ساعت 11:20 روز پنجشنبه سوم فروردین ماه در محدوده پمپ بنزین حکیم‌آباد واقع در کیلومتر 60 محور چناران به قوچان به‌وقوع پیوست سبب بروز حادثه‌ای تلخ و سنگین برای یک خانواده 5 نفره شد.

رئیس جمعیت هلال احمر چناران بیان کرد: پس از وقوع این حادثه و اعلام گزارش آن به سامانه تلفنی 112 جمعیت هلال احمر خراسان رضوی بلافاصله نیروهای امدادگر و نجاتگر پایگاه امدادی شهدای چناران جهت امدادرسانی به حادثه‌دیدگان، خود را به محل حادثه رساندند.

وی خاطرنشان کرد: این حادثه واژگونی که به‌علت سرعت غیرمجاز راننده خودروی سمند به‌وقوع پیوست متأسفانه یک فوتی و 4 مصدوم برجای گذاشت و در این حادثه یک آقای 20 ساله به‌علت ضربه وارده شدید بر سر جان خود را از دست داد.

مسعودی گفت: همچنین این حادثه 4 مصدوم دیگر شامل یک آقای 40 ساله، یک خانم 30 ساله، یک پسر 11 ساله و یک دختر 10 ساله در پی داشت که دو مصدوم آقا و خانم به‌صورت سرپایی مداوا شدند و دو کودک مصدوم نیز به‌علت مصدومیت شدید و ایجاد مشکل از ناحیه‌های سر، گردن، دست و پا نیز پس از انجام اقدامات درمانی اولیه توسط نیروهای اورژانس 115 به بیمارستان ثامن چناران اعزام شدند.

مصدومیت 4 نفر بر اثر واژگونی یک دستگاه موتورسیکلت در فیروزه

رئیس جمعیت هلال احمر فیروزه گفت: حادثه‌ واژگونی یک دستگاه موتورسیکلت در فیروزه 4 مصدوم برجای گذاشت.

عباس یوسفی اظهار داشت: نیروهای امدادگر و نجاتگر جمعیت هلال احمر فیروزه عملیات امدادرسانی به 4 مصدوم حادثه‌ واژگونی یک دستگاه موتورسیکلت در محورهای مواصلاتی به این شهرستان را صورت دادند.

وی افزود: در این حادثه که شب گذشته در روستای دستجرد واقع در کیلومتر 22 محور نیشابور به سبزوار به‌وقوع پیوست بلافاصله نیروهای امدادگر و نجاتگر پایگاه امدادی شهید اصغری حسن‌آباد فیروزه و پس از اعلام گزارش این حادثه به سامانه تلفنی 112 جمعیت هلال احمر به یاری مصدومان این حادثه شتافتند.

رئیس جمعیت هلال احمر فیروزه خاطرنشان کرد: مصدومان این حادثه که یک خانم 65 و سه آقای 35، 30 و 25 ساله بودند و دو مصدوم 25 و ساله آقا به‌صورت سرپایی مداوا شدند و مصدوم 65 ساله خانم و دیگر مصدوم 35 ساله آقا به‌علت ترومای کمر و ستون فقرات به بیمارستان 22 فیروزه منتقل شدند.

ثبت بیش از شش هزار و 400 تخلف سرعت در سه محور خراسان رضوی

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی از ثبت بیش از شش هزار و 400 مورد تخلف سرعت غیرمجاز در سه محور این استان طی ایام نوروز خبر داد.

ابراهیم نصری با اشاره به وجود دوربین های ثابت ثبت سرعت در محورهای مشهد- قوچان و برعکس، مشهد- تربت حیدریه و برعکس و مشهد-سرخس و برعکس، افزود: از 25 اسفندماه سال 1395 آغاز طرح نوروزی تا پایان روز اول فروردین ماه جاری، در مجموع شش هزار و 462 تخلف سرعت غیرمجاز شامل دو هزار و 777 تخلف سرعت لحظه ای و سه هزار و 685 تخلف سرعت متوسط غیر مجاز، همراه با تصاویر خودرو و پلاک آن از طریق این دوربین ها در این سه محور، ثبت و برای اعمال قانون به اجرائیات پلیس راهور کشور ارسال شده است.

وی ادامه داد: در این مدت در مجموع یک میلیون و 757 هزار و 545  خودرو در این سه محور تردد کرده‌اند.طی ایام طرح نوروزی تاکنون، 426 هزار و 117 خودرو به استان وارد و 369 هزار و 789 خودرو از استان خارج شده است.

وی افزود: در این مدت 544 هزار و 660 خودرو به مشهد وارد و 555 هزار و 859 خودرو از مشهد خارج شده است که به ترتیب 14 و 21 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش داشته است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار