دبیر ستاد تسهیلات نوروزی و رییس اداره تعاون ورفاه آموزش و پرورش فارس گفت: باتوجه به تمهیدات اندیشیده شده، مدارس در حاشیه جاده های اصلی استان فارس برای اسکان مسافران نوروزی در راه مانده آماده شده است.
کد خبر: ۳۹۸۰۷۶
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۶ 23 March 2017
خدابخش شهبازی پنجشنبه دربرنامه زنده تلویزیونی شبکه استانی فارس بیان کرد: با توجه به احتمال بروز حوادث ناگوار همچون تصادف و یا خرابی وسیله نقلیه مسافرین در طول سفر ، تمام مدارس و مراکز رفاهی آموزش و پرورش در حاشیه جاده های اصلی سراسر فارس برای پذیرش و اسکان مسافران در راه مانده آماده هستند.
وی افزود: با توجه به نبود اقامتگاه و مهیمان پذیر مناسب در بسیاری از شهرهای استان فارس، آموزش و پرورش وظیفه پذیرش و اسکان همه میهمانان عزیز اعم از فرهنگی و غیر فرهنگی را بر عهده دارد و در همین زمینه در یکهزار و 960 مدرسه تعداد 18 هزار 300 کلاس در سراسر استان برای این کار تجهیز شده است.
شهبازی اظهارداشت: در این زمینه حدود چهار میلیارد تومان برای تجهیز مدارس استان توسط وزارت متبوع اختصاص یافته که از محل این اعتبار 36 هزار و 416 قلم جنس برای تجهیز مدارس استان خریداری شد.
او اضافه کرد: برای این تعداد مدارس حدود دو هزارو 326 دستگاه یخچال، 200 دستگاه اجاق گاز، 430 دستگاه آبگرمکن، 700 دستگاه تلویزیون، چهار هزار و 700 تخته فرش، 10 هزارو 260 بالش و 17 هزارو 800 تخته پتو خریداری و بین مدارس توزیع شده است.
دبیرستاد تسهیلات نوروزی آموزش و پرورش فارس ادامه داد: همچنین در این ایام سه هزار و 650 نفر از کارکنان آموزش و پرورش فارس در ستادهای اسکان آماده پذیرایی از میهمانان نوروزی هستند.
شهبازی عنوان داشت: استان فارس با وجود بقاع متبرکه و جاذبه های گردشگری و تاریخی زیاد بیشترین زائر و گردشگر را دارد و آموزش و پرورش فارس نیز در چهار سال گذشته توانسته بیشترین پذیرش میهمانان نوروزی را در کشور داشته باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار