شاهکار جدید هواپیمایی تابان
در حالیکه صد ها مسافر پرواز 6326 تهران مشهد امروز برای ساعت 16 بلیط تهیه کرده اند شرکت تابان در توجیهی عجیب اعلام کرده این پرواز ساعت 18:15 بوده و آژانس ها و چارترکننده ها به دروغ ساعت 16 بلیط فروخته اند !
کد خبر: ۳۹۸۰۸۵
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۶ 23 March 2017
به گزارش تابناک رضوی،به نقل از خراسان، عجیب تر اینکه مشخص شده اصلا پرواز برای شرکت تابان نبوده و شرکتی به نام تفتان که اجازه فروش بلیط ندارد با اسم تابان بلیط های پروازش را به فروش می رساند.
صد ها مسافر هم اکنون در ترمینال 4 مهرآباد سرگردان شده اند و نه تنها کسی پاسخگو نیست بلکه می گویند ساعت 18:15 هم لااقل دو ساعت تاخیر دارد.
به نقل از کن نیوز،يك مقام مسئول هواپيمايى تابان گفت:پرواز٦٣٢٦ تابان در برنامه قبل از نوروز ساعت١٦ بوده است و به دليل تغييرات به چارتركننده اعلام شده كه ساعت فروش بليت را به ١٨:٣٠ تغيير دهد.
همچنين به چارتر كننده ها اعلام شده كه اين پرواز با دو ساعت تأخير در ٢٠:٣٠ انجام خواهد شد كه آنها موظف بوده اند به مسافران اعلام نمايند.
پرواز مذكور را يك فروند هواپيماى MD شركت تفتان كه در اجاره هواپيمايى تابان است انجام خواهد داد و اين كار قانونى و كاملاً بر اساس مقرارات سازمان هواپيمايى كشورى خواهد بود.
پرواز٦٣٢٦ ان شالله حدود ساعت ٢١ تهران را به مقصد مشهد مقدس ترك خواهد كرد و از تأخير پيش آمده عذرخواهى مى كنيم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار