مسئول کمیته حمل و نقل، برنامه ریزی و آمار ستاد خدمات سفر خراسان رضوی خبر داد:
مسئول کمیته حمل و نقل، برنامه ریزی و آمار ستاد خدمات سفر خراسان رضوی از افزایش ۱۹ درصدی ورود مسافر به این استان از طریق جاده خبر داد.
کد خبر: ۳۹۸۰۸۸
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۹ 23 March 2017
به گزارش تابناک رضوی، ابراهیم نصری افزود: از ابتدای آغاز طرح نوروزی ۹۶ که ۲۵ اسفند ۹۵ بوده است، تا پایان روز دوم فروردین ماه جاری در مجموع پنج میلیون و ۱۶ هزار و ۷۴۰ نفر وارد استان خراسان رضوی شده اند که این رقم در مقایسه با مدت مشابه در سال گذشته، ۱۰ درصد افزایش را نشان می دهد.
وی ادامه داد: از این تعداد ۴۴۶ هزار و ۳۳۲ نفر معادل ۹ درصد از طریق ناوگان عمومی حمل و نقل جاده‌ای به خراسان رضوی سفر کرده اند که در مقایسه با مدت مشابه در سال گذشته، شش درصد افزایش داشته است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی گفت: همچنین چهار میلیون و ۲۹۵ هزار و ۳۶۰ نفر معادل ۸۵.۵ درصد بوسیله خودروی شخصی به این استان سفر کرده اند که رشد ۱۳ درصدی را نشان می‌دهد.
وی افزود: طی این مدت در مجموع سه میلیون و ۶۰ هزار و ۴۵۶ نفر وارد شهر مقدس مشهد شده اند که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، ۱۰ درصد رشد داشته است.
نصری ادامه داد: از این تعداد، ۱۰.۵ درصد از طریق حمل و نقل عمومی جاده‌ای،چهار درصد هوایی، پنج درصد از طریق ریل و ۸۰.۵ درصد با خودروی شخصی به مشهد الرضا (ع) عزیمت کرده اند.
وی گفت: ۳۱۹ هزار و ۱۸۵ نفر از مسافران ورودی مشهد با ناوگان حمل و نقل عمومی جاده‌ای جابجا شده اند که این رقم نسبت به مدت مشابه سال گذشته دو درصد کاهش داشته است.
مسئول کمیته حمل و نقل، برنامه ریزی و آمار ستاد خدمات سفر خراسان رضوی افزود: دو میلیون و ۴۶۶ هزار و ۲۵۷ نفر نیز با خودروی شخصی به مشهد الرضا (ع) مشرف شده اند که ۱۵ درصد افزایش داشته است.
طرح نوروزی ۱۳۹۶ تا ۱۵ فروردین ماه جاری ادامه دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار