در سومین روز فروردین ماه صورت گرفت؛
مدیر گردشگری و امور زائران شهرداری مشهد از اسکان 6 هزار و 40 نفر از زائران در مراکز اسکان شهرداری مشهد در سومین روز سال جدید خبر داد.
کد خبر: ۳۹۸۲۵۱
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۰ 24 March 2017
به گزارش تابناک رضوی به نقل از ستاد خبری استقبال از بهار 96 شهرداری مشهد، علی قناویزچی اظهار کرد: مراکز اسکان آماده سازی شده توسط شهرداری مشهد مقدس در 4 سطح مراکز اسکان موقت روباز، مراکز اسکان موقت سرپوشیده، مراکز اسکان اضطراری و مراکز اسکان مردمی تقسیم بندی شده‌اند.
وی با اشاره به مراجعه بیش از 13 هزار نفر به ایستگاه های راهنمای زائر در روز گذشته ادامه داد: در همین راستا بیش از 5 هزار و 290 قلم محصول فرهنگی در این مدت توزیع شده و از 29 هزار و 501 زائر نیز استقبال شده است.
مدیر گردشگری و امور زائران شهرداری مشهد همچنین پذیرش 546 نفر در مساجد شبانه‌روزی و پاسخگویی به 815 تماس در مرکز ارتباطات مردمی 137 را از دیگر اقدامات انجام شده در این مدت ذکر کرد و افزود: بهره‌برداری عملیاتی از مراکز اسکان موقت، اضطرار و مردمی از 26 اسفند ماه تا 13 فروردین ماه با هماهنگی کامل ستاد اجرایی اسکان انجام گرفته است.
قناویزچی به مراکز اسکان اشاره و عنوان کرد: بوستان زائرپذیر غدیر، بوستان نصرت، نمایشگاه بین‌المللی، سالن ورزشی شهید بهشتی، سالن ورزشی سرافرازان، سالن ورزشی نصرت، سالن ورزشی شهید مغنیه، سالن ورزشی وحدت، سالن ورزشی میثاق از جمله مراکز اسکان موقت هستند.
وی ادامه داد: همچنین سالن ورزشی یاس نبی، سوله بحران بسیج، سالن ورزشی بهشت، مجموعه ورزشی شهید باهنر، سالن ورزشی خاقانی، سالن ورزشی گلسا، سالن ورزشی الهیه، سالن ورزشی شهید آراسته، و سوله بحران شهید ناصری، پایانه مسافربری امام رضا(ع) و پایانه معراج از مراکز اسکان اضطراری محسوب می‌شوند.
مدیر گردشگری و امور زائران شهرداری مشهد یادآور شد: ظرفیت مراکز اسکان موقت 27600 هزار و 600 نفر و مراکز اسکان اضطراری 3100 نفر بوده که جمع کل ظرفیت اسمی آماده سازی شده، 30700 نفر است که زائران نوروزی جهت اسکان در این مراکز می‌توانند با شماره 096308 تماس گرفته و ثبت‌نام کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار