امام جمعه موقت ایلام :
امام جمعه موقت ایلام در جمع نمازگزاران ایلامی با اشاره به نامگذاری سال 96 توسط مقام معظم رهبری به عنوان «اقتصاد مقاومتی و تولید و اشتغال» گفت:رفع مشکل تولید و اشتغال کشور در گرو عملیاتی کردن سیاست‌های اقتصاد مقاومتی است.
کد خبر: ۳۹۸۲۸۷
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۷ 24 March 2017

به گزارش تابناک ایلام، حجت الاسلام و المسلمین وعد مرادبیگی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ایلام با تبریک سال نو به مردم، اظهار کرد: رهبر انقلاب امسال را به نام «اقتصاد مقاومتی و تولید و اشتغال» نام گذاری کردند و این اهمیت اقتصاد مقامتی را نشان میدهد و اگر این شعار به عمل در بیاید مشکل تولید و اشتغال در کشور حل می‌شود.

وی با بیان اینکه اقتصاد مقامتی تنها نسخه شفا بخش اقتصاد بیمار کشور است افزود: رفع مشکل تولید و اشتغال کشور در گرو عملیاتی کردن سیاست‌های اقتصاد مقاومتی است.

مرابیگی ادامه داد: اقتصاد مقاومتی موجب بی‌اثر شدن تحریم‌ها و زمین‌گیر شدن نقشه‌های شوم دشمن در حوزه اقتصاد است.

امام جمعه موقت ایلام با تاکید بر اینکه اگر به جایی صرف وقت در میز مذاکره به اقتصاد مقاومتی توجه می‌شد الان وضع کشور بهتر بود تصریح کرد: با وجود مذاکرات سخت و نفس‌گیر توسط دستگاه دیپلماسی کشورمان اما باز تحریم‌های جدید علیه نظام اسلامی لحاظ می‌کنند.

وی با بیان اینکه مردم در سال گذشته در جبهه‌های دینی و انقلابی خوش درخشیدند و دشمن را ناکام گذاشتند خاطرنشان کرد: اگر روحیه جهادی در پیگره مدیریتی کشور باشد مشکلات سریع‌تر حل خواهد شد.

مرادبیگی با تاکید بر اینکه در انتخابات امسال هم مردم با حضور پرشور یک بار دیگر قدرت نظام اسلامی ایران را به رخ دشمنان می‌کشند افزود: مردم ایران پشتیبان نظام و انقلاب هستند.

امام جمعه موقت ایلام ادامه داد: مسئولان فکری برای ازدواج جوانان بکنند و بالا رفتن سن ازدواج خطری جدی و آسیب‌های اجتماعی در پی دارد.

وی با اشاره به اینکه در ایام نوروز مردمی که به دامن طبیعت می‌روند حتما از منابع طبیعی و جنگل‌ها حفاظت و حراست کنند گفت: از رانندگان خواهشمندیم مقررات راهنمایی و رانندگی را در طول سفرها رعایت کنند تا شاهد نوروزی شاد باشیم./ف

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار