مدیرکل فرهنگ‌ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی گفت: در طول سال ۹۵ شاخص ترین برنامه دینی وقرآنی که متوجه استان شد برگزاری هفته‌ قرآن و عترت بود.
کد خبر: ۳۹۸۳۰۱
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۷ 24 March 2017
به گزارش تابناک آذربایجان غربی:

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد باقر کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار اروم نیوز،در خصوص برنامه‌های سال ۹۵، با اشاره به برگزاری موفق هفته قرآن و عترت در استان، اظهار داشت: یکی دیگر از برنامه‌های شاخصی که در طول سال ۹۵ در استان اتفاق افتاد جمع خوانی‌های قرآن بود که علاوه بر شهرستان ارومیه در سطح دیگر شهرستان‌های استان در طول ماه مبارک رمضان برگزار شد.

وی ادامه داد: توزیع بیش از۵ هزار جلد قرآن در طول هفته قرآن و عترت بیانگر توجه اداره به منویات رهبری در راستای نشر فرهنگ دینی است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی، به چهره برتر این سال در حوزه دینی و قرآنی اشاره کرد و افزود: کسب مقام نخست حامد ولیزاده در مسابقات بین‌‌المللی قرآن کریم افتخاری عظیم را برای جامعه قرآنی استان بوجود آورد از این رو چهره برتر سال را می توان به او نسبت داد.

راهیابی ۳ تئاتر استانی به جشنواره تئاتر فجر

حجت‌الاسلام والمسلمین کریمی در ادامه سخنان خود به برترین برنامه‌های فرهنگی سال ۹۵ اشاره کرد و افزود: امسال برای اولین بار ۳ تئاتر آذربایجان غربی به جشنواره تئاتر فجر راه یافت و دو فیلم آغری و گورمردها نیز از حوزه سینمای جوان در بخش فیلم های خارجی فستیوال فیلم های سینمایی کازان روسیه و بنگلادش اکران شد.

وی همچنین تجلیل از مفاخر شعری و ادبی استان، برگزاری جشنواره‌های شعری ولایت،رضوی و کنگره بین‌المللی عقیله‌العرب را از دیگر برنامه‌های شاخص فرهنگی و هنری اتفاق افتاده در سال ۹۵ برای آذربایجان‌غربی دانست.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار