مشهد- ایرنا- رئیس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: با کاهش حجم بارشها از روز یکشنبه ششم فروردین میانگین دما در این استان روند افزایشی یافته و به میزان 10 درجه افزایش می یابد.
کد خبر: ۳۹۸۳۸۰
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۹ 24 March 2017
به گزارش تابناک رضوی، به نقل ازایرنا،یحیی قاینی پور افزود: بارشهای رگباری که از عصر دیروز گذشته در خراسان رضوی آغاز شده تا ابتدای هفته آتی همراه با افت دما، وزش باد به نسبت شدید تا شدید، مه گرفتگی و بارش برف در مناطق مرتفع استان ادامه دارد.
وی بیشینه دمای امروز هوای مشهد را 10 درجه سلسیوس اعلام و بیان کرد: بیشینه دمای هوای این شهر فردا با سه درجه کاهش به هفت درجه می رسد.
رئیس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی به افزایش تدریجی دمای هوا از روز یکشنبه آتی اشاره و بیان کرد: بیشینه دمای هوای مشهد روز یکشنبه 10 درجه پیش بینی شده و به تدریج افزایش یافته تا اینکه روز سه شنبه آتی به 21 درجه افزایش می یابد.
وی کمینه دمای امشب هوای مشهد را نیز هشت درجه سلسیوس اعلام و بیان کرد: کمینه دمای هوای این شهر امشب و سه شنبه هفته آتی بین پنج و هشت درجه سلسیوس در نوسان خواهد بود.
قوچان با حداقل دمای 4 درجه سلسیوس و گناباد با حداکثر دمای 24 درجه سلسیوس به ترتیب سردترین و گرمترین شهرهای خراسان رضوی طی 24 ساعت گذشته بوده اند.
طی این مدت بیشترین شدت وزش باد در خراسان رضوی نیز از سبزوار با سرعت 68 کیلومتر بر ساعت و بیشترین بارندگی از ایستگاه هواشناسی مشهد به میزان حدود 12 میلیمتر گزارش شده است.
اداره کل هواشناسی خراسان رضوی همچنین با صدور اطلاعیه ای نسبت به احتمال آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیلها بر اثر بارش باران و برف در این استان طی روزهای پیش رو هشدار داده است.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار