در این بین یکی از داوطلبینی که به فرمانداری کهگیلویه برای ثبت نام مراجعه کرد از اعضای شورای فعلی است که در گفتگو با تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نکته ی جالبی اشاره کرد که در این روزها بیان آن خالی از لطف نیست و البته می تواند سرمشقی برای دیگران باشد.
کد خبر: ۳۹۸۳۹۰
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۰:۲۸ 25 March 2017
این روزها مهمترین خبرهای رسانه ها چه از نظر تعدد و چه از نظر محتوای خبر ، مربوط به مهمترین موضوع سیاسی روز یعنی ، ثبت نام شوراها است . در این بین برخی افراد بنا به دلایلی در رسانه ها بزرگ می شوند. در این بین یکی از داوطلبینی که به فرمانداری کهگیلویه برای ثبت نام مراجعه کرد از اعضای شورای فعلی است که در گفتگو با تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نکته ی جالبی اشاره کرد که در این روزها بیان آن خالی از لطف نیست و البته می تواند سرمشقی برای دیگران باشد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، در حین تهیه گزارش از وضعیت ثبت نام در فرمانداری کهگیلویه ، یکی از افرادی که برای تکمیل ثبت نام از شهر قلعه رئیسی به محل مراجعه کرده بود ، نسبت به این شیوه که باید پس از تهیه مدارک و انجام اقدامات اولیه به دهدشت برای تکمیل و ثبت نهایی مراجعه کنیم چندان خوشایند نیست.
 
عضو شورایی که حقوق دریافتی خود را به جوانان اختصاص داده بود + تصویر 
 
علی فروغی در ادامه به تبیین عملکرد 4 ساله شورای شهر قلعه رئیسی پرداخت و گفت : در این مدت با همکاری و تفاهم خوب اعضای شورا و اقدامات موثر مجریان مصوبات، کارهای مهمی صورت گرفت از جمله : تخریب و بازسازی ساختمان شهرداری ، پرداخت بدهی 700 میلونی شهرداری ريا، پرداخت یک فقره دیه 500 میلیونی که بر اساس حکم دادگاهشهرداری باید می پرداخت ، چمن کاری و ایجاد فضای سبز درون شهری به مساحت 20 هزار متر مربع ، آسفالت سازی معابر و کوچه های شهر و از همه مهمتر رفع یکی از دغدغه های اصلی مردم قلعه رئیسی یعنی احداث کمربندی شهر بود.
اما نکته جالب و با ارزش در گفته های فروغی موضوع دریافتی های خود به عنوان حقوق از شهرداری بود. این عضو شورای شهر قلعه رئیسی وقتی در خصوص انگیزه مالی برای حضور در شورا از وی و میزان دریافتی اش به عنوان حقوق پرسیده شد ، گفت : مبلغ 150 تا 200 هزارتومانی که به عنوان حق الزحمه عضویت در شورا می گرفتم را با هماهنگی امام جمعه به کارهای فرهنگی و اشتغال و ازدواج جوانان اختصاص دادم و در این مدت 4 سال یک ریال از این حقوق را برای استفاده ی خودم برنداشتم که همه ی موارد گفته شده مستند و موجود است .
فروغی در پایان سخنانش گفت : برای من خدمت به همشهری هایم مهم است و با توجه به توانایی هایی که در خود می بینم و با توجه به اینکه کارنامه ی 4 ساله خود را موفق می بینم ، دوباره داوطلب حضور در انتخابات شده ام.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
آبی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۴:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۵
حرکتی خداپسندانه و قابل تحسین هست ولی امیدوارم بیان این موضوع جنبه تبلیغاتی نداشته باشه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۲
فکر نکنم نیاز به گفتنش باشه .این چنین کارا خودشون ظاهر می شوند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار