سرپرست پلیس راه ایلام گفت: حوادث رانندگی در جاده های برون شهری این استان در روز پنجم فروردین 11 نفر را مجروح و روانه بیمارستان کرد.
کد خبر: ۳۹۸۴۶۴
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۸ 25 March 2017
 به گزارش تابناک ایلام؛ سرهنگ رضا همتی زاده اظهار کرد: روز گذشته چهار حادثه منجر به جرح به ترتیب زمان وقوع در جاده های شهرستان های دره شهر، ایوان، ملکشاهی و ایلام اتفاق افتاد.
 
وی افزود: در نخستین حادثه که ساعت 12:40 در جاده دره شهر اتفاق افتاد 2 دستگاه خودرو پژو 405 به علت تجاوز به چپ با هم برخورد کرده و در نتیجه چهار نفر در این حادثه مجروح و روانه بیمارستان شدند.
 
سرپرست پلیس راه ایلام یادآور شد: در دومین حادثه که ساعت 14:10در جاده زرنه از توابع شهرستان ایوان افتاق افتاد 2 دستگاه پراید باز هم به علت تجاوز به چپ با یکدیگر برخورد کردند که در این حادثه نیز سه نفر مجروح شدند.
 
سرهنگ همتی زاده تاکید کرد: سومین حادثه ساعت 16:15 در محور ملکشاهی بین 2 دستگاه پراید رخ داد و در نتیجه آن نیز سه نفر مجروح شدند.
 
به گفته وی، در آخرین حادثه رانندگی حوزه برون شهری استان ایلام که ساعت 17:30 اتفاق افتاد یک دستگاه خودرو پراید با یک دستگاه موتورسیکلت در هفت چشمه برخورد کرد که در نتیجه راکب موتورسیکلت مجروح و روانه بیمارستان شد.
 
وی به رانندگان توصیه کرد با بی احتیاطی حادثه تلخ را برای خود و دیگران رقم نزنند.
 
سرهنگ همتی زاده با اشاره به اینکه در این ایام 40 تیم گشت محسوس و نامحسوس در جاده های ارتباطی استان فعال خواهند بود، یادآور شد: دوربین های کنترل سرعت نیز به منظور ثبت تخلفات تجهیز شده و رانندگانی که همزمان 2 تخلف حادثه ساز را انجام دهند، خودروی آنها به مدت 72 ساعت از سوی پلیس توقیف می شود.
 
وی همچنین از انجام آزمایش سلامت روانی رانندگان در این ایام توسط نیروهای پلیس راه خبر داد و گفت: در کنار رعایت ادب و نزاکت از سوی نیروهای خدوم پلیس با رانندگانی که آرامش خاطر مردم و گردشگران را به هم بزنند نیز در این ایام بطور جدی برخورد خواهد شد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار