عثمان ویسی در گفتگو با تابناک:
مدیر آموزش و پرورش شهرستان روانسر گفت: هدف از اجرای این طرح ارتقا و آگاهی دانش‌آموزان و والدین مدارس با حقوق شهروندی، و مباحث دیگر اجتماعی، با حضور سی نفر ادانش آموزان دختر برگزار کرده ایم.
کد خبر: ۳۹۸۵۲۳
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۴ 25 March 2017

عثمان ویسی امروز در گفتگو با خبرنگار تابناک گفت: مهم ترین اقدامات ما برای آگاهی دانش آموزان ، آموزش حقوق و تکالیف فردی، خانوادگی و اجتماعی ، توسعه‏ اخلاق و روابط اخلاقی ،طرح آموزش حقوق وتكاليف به دانش آموزان دختر در دبیرستان دخترانه* دوره دوم* خد یجه کبری (س) شهر روانسر بود.

وی با اشاره به این که بسیاری از آسیب های اجتماعی به دلیل عدم آشنایی افراد با حقوق و وظایف قانونی خودشان است افزود : شناخت حقوق وتكاليف و نهادينه کردن  آن در افراد نقش مؤثری در ارتقاء و ايجاد جامعه ای براساس نظم و عدالت خواهد داشت.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان روانسر گفت: با توجه به لزوم آگاهی عمومی به ويژه نوجوانان ازحقوق و تكاليف و همچنين نقش اوليا مدرسه و والدين در ايجاد محيط مناسب آموزش حقوق و تکالیف به دانش آموزان ضرورت دارد.

وی ادامه داد ، در این طرح 30دانش آموز دختر دبیرستان خدیجه کبری(س) با شرکت در کارگاه آموزشی با حقوق شهروندی،حقوق و تكاليف فردی،خانوادگی و اجتماعی و حقوق بشر به عنوان نهاد و مبنايی برای جامعه مدنی بیشتر آشنا شدند .

ویسی افزود : والدین همین گروه از دانش آموزان در کارگاه مشابهی شرکت و با اهداف کمی و کیفی طرح ، به منظور مشارکت در طرح آموزش حقوق و تكاليف به دانش آموزان دختر بیشتر آشنا شدند .

مدیر آموزش وپرورش شهرستان روانسر درباره نحوه اجرای طرح گفت : مخاطبان طرح دانش آموزان دختر و و اولیا آنان بودند و با هماهنگی کارشناسی امور بانوان اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه و با همکاری عوامل اجرایی دبیرستان دخترانه خدیجه کبری (س) 2 کارگاه آموزشی به تفکیک دانش آموزان و والدین آنان برگزار شد .

وی ادامه داد : در این کارگاهها یکی از مدرسان مجرب آموزش خانواده ،سرفصل های  طرح را ارائه برای شرکت کنندگان ارائه کرد .

ویسی یاد آورشد ،قبل از اجرا و بعد از اجرای کارگاهها  از مخاطبان نظر سنجی و شرکت کنندگان با مهارت های مؤثر دردانش آموزان جهت احقاق حقوق مدنی و مشارکت آگاهانه برای حضور درعرصه های مختلف آشنا شدند.
گفتگو از حدیث جمشیدی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار