کد خبر: ۳۹۸۷۲۴
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۳ 25 March 2017
 رئیس پلیس‌راه استان اردبیل گفت: از ۲۵ اسفندماه سال گذشته تا روز سوم فرودین ماه تنها یک نفر در تصادفات جاده‌های استان جان خود را از دست داد.

حجت فتاحی در گفتگو با خبرنگار مهر تصریح کرد: در تصادفی که عصر دیروز در محور رضی – گرمی به وقوع پیوست یک دستگاه پژوه مسافربری با یک دستگاه پژو ۴۰۵ شخصی تصادف کردند که یکی از سرنشینان پژوه ۴۰۵ در دم جان باخت.

وی افزود: این تصادف که به دلیل انحراف به چپ پژوه شخصی به وقوع پیوسته موجب مرگ یکی از سرنشینان آن شد و دو تن دیگر نیز جهت مداوا به مراکز درمانی اردبیل انتقال یافتند.

رئیس پلیس‌راه استان با تأکید به اینکه حال عمومی مصدومان مطلوب گزارش شده است، اضافه کرد: این تصادف در حالی رخ داده که در مسیر سه‌راهی صحرا تا امیرکندی دو تیم پلیس‌راه مستقر هستند.

فتاحی به ضرورت خود مدیریتی رانندگان تأکید کرد و گفت: لحظه‌ای بی‌توجهی به قوانین موجب بروز این تصادف شده است.

اغلب جاده‌ها خیس و لغزنده است

وی در خصوص وضعیت فعلی محورهای مواصلاتی استان تأکید کرد: به دلیل بارش برف و باران در اغلب مناطق استان اغلب جاده‌ها خیس و لغزنده است.

به گفته رئیس پلیس‌راه استان در محور اردبیل- آستارا سطح جاده خیس و لغزنده بوده و در نزدیکی تونل بارش خفیف برف مشاهده می‌شود.

وی افزود: در محور اردبیل- سراب و حوالی سرعین بارش پراکنده برف را شاهد هستیم و مابقی بخش‌های جاده خیس و لغزنده است.

فتاحی متذکر شد: در محور پارس‌آباد- اردبیل در نزدیکی قره آقاج و اردبیل – خلخال محورها خیس هستند و در خلخال – اسلام در گردنه الماس بارش برف متوقف شده و شاهد کولاک مقطعی برف هستیم.

رئیس پلیس‌راه استان افزود: در محور اردبیل – مغان در نزدیکی مرادلو نیز بارش خفیف برف مشاهده می‌شود و مابقی بخش‌های جاده خیس است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار