آن طور که خبرگزاری رسمی دولت (ایرنا) خبر داده، اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری ظهر پنجشنبه گذشته به منظور زیارت بارگاه منور امام رضا(ع) در چارچوب سفر غیررسمی یک روزه به مشهد سفر کرد و با استقبال استاندار خراسان رضوی و دو معاون او وارد فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد شد. وی عصر جمعه نیز با بدرقه استاندار به تهران بازگشت.
کد خبر: ۳۹۸۷۵۲
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۱ 25 March 2017
به گزارش تابناک رضوی، محمد جوان رنجبر خبرنگار باسابقه استان در کانال خبرنگار جوان نوشت: نکته جالب و قابل تامل «سفر غیر رسمی» آقای معاون اول رئیس جمهوری که برای زیارت امام رضا (ع) به مشهد عزیمت کرد، سفر با «هواپیمای اختصاصی» است.
وی با بیان این که هواپیمای اختصاصی کوچک متعلق به هواپیمایی ماهان، اسحاق جهانگیری را از تهران به مشهد آورد ادامه داد: سفر غیر رسمی معاون اول رئیس جمهوری به مشهد با هواپیمای اختصاصی در حالی انجام گرفت که رهبر معظم انقلاب سفرهای غیر رسمی خود به مشهد را که بیشتر به منظور زیارت ثامن الحجج(ع) انجام می دهند، با هواپیمای مسافربری عمومی انجام می دهند و حتی چندین بار خبر و فیلم آن در فضای مجازی، مورد بازدید میلیون ها نفر قرار گرفته است.
رنجبر با تاکید بر این که ای کاش برخی مدیران ارشد دولت به جای «تجمل گرایی» و «رفاه طلبی»٬ بیشتر به مشی سادگی و دور از تجملات حضرت آقا توجه و بیشتر از رفتار و سلوک ایشان تاسی کنند افزود: این ولخرجی ها از بیت المال، شایسته دولت اسلامی تدبیر و امید نیست!

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار