،استاندار کهگیلویه وبویراحمد درباره میوه شب عید که در برخی شهرستانها مثل چرام توزیع نشده گفت:هدف میوه تنظیم بازار این است که همه افراد بتوانند میوه شب استفاده کنند اما آنچه به مردم ارایه می شود معقول نیست و بخش محرومتر جامعه از میوه محروم شده است.
کد خبر: ۳۹۸۸۷۷
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۳ 26 March 2017
در نشست فوق العاده ستاد خدمات سفر استان کهگیلویه وبویراحمد که در نخستین روز کاری سال 96 برگزار شد مسئولان از بالا رفتن آمار تصادفات در روز های بارانی و قیمت بالای میوه به عنوان دو چالش در نیمه اول تعطیلات نوروزی یاد کردند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ،از یاسوج،استاندار کهگیلویه وبویراحمد درباره میوه شب عید که در برخی شهرستانها مثل چرام توزیع نشده گفت:هدف میوه تنظیم بازار این است که همه افراد بتوانند میوه شب استفاده کنند اما آنچه به مردم ارایه می شود معقول نیست و بخش محرومتر جامعه از میوه محروم شده است.

موسی خادمی یادآور شد: گوشت 31 هزار تومان قیمت گذاری شده اما 35 هزار تومان به فروش می رسد.مرغ با 7300 در بازار 7600 به فروش می رسد.

وی تاکید کرد:باید اکیپ گشت های نوروزی با حضورادارات صنعت معدن، جهاد کشاورزی و تعزیرات در شهر بچرخند و میوه ،گوشت مرغ و گوشت قرمز را کنترل کنند.

خادمی ادامه داد:ادارات صنعت و معدن شهرستانها می توانند در شرایطی که فرمانداریها در گیر ثبت نام انتخابات هستند کار نظارت و مدیریت توزیع میوه شب عید را انجام دهند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار