مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان یزد گفت: تا پايان روز هشتم از طرح ملی ايمنی و سلامت مسافران نوروزی بیش از یک هزار نفر از خیمه‌های نماز هلال احمر استان یزد بهره‌مند شده‌اند.
کد خبر: ۳۹۸۹۱۰
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۳ 26 March 2017
 به گزارش تابناک یزد،حجت الاسلام اخوان سیگاری، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان یزد در جمع امدادگران و اعضای جوان هلال احمر استان اظهار کرد: خدمت به خلق امری خداپسندانه است و کار شما عین عبادت است و این توفیق شامل همه نمی شود و جای خوشحالی و مسرت دارد که خداوند در شروع هر سـال، این توفیق عظیــم را به زحمت کشان در هـلال احمر می دهد.
حجت الاسلام اخوان سیگاری با اشاره به راه اندازی کمپین ملی «نه به تصادفات جاده ای» مهم ترین هدف آن را، حساس سازی جامعه نسبت به خطرات جدی در جاده های مواصلاتی و الزام اخلاقی رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی با توجه به حوادث متعدد در ایام نوروز سال های گذشته و تلاش در جهت کاهش آن‌ها دانست.
وی با تقدیر از راه اندازی این کمپین توسط جمعیت هلال احمر افزود: این کمپین ملی با استقبال حداکثری مردم مواجه شده و قطعا در کاهش تصادفات جاده ای مؤثر بوده است.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان یزد گفت: کار هلال احمر تنها مادی و جسمی نیست بلکه معنوی و روحی را هم شامل می شود، برپایی خیمه های نماز در پست های نوروزی و حضور روحانیون در این پست ها بسیار ایده جالب و مهمی است.
حجت الاسلام اخوان سیگاری با بیان اینکه تا پايان روز هشتم از طرح ملي ايمنی و سلامت مسافران نوروزي بیش از ۱۰۰۰ نفر از خیمه های نماز هلال احمر استان یزد بهره مند شده‌اند، یادآور شد: برپایی این خیمه های نماز یک کار ارزشمند خداپسندانه و توصیف نشدنی است که برای تقویت دین و نشان دادن اهمیت بالای اعمال دین بسیار خوب است و یقینا تاثیر روحی بسیاری خواهد داشت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار