افشاکننده املاک‌نجومی، حسین الله‌کرم و محسن مهرعلیزاده در انتخابات شورای‌شهر تهران ثبت نام کردند.
کد خبر: ۳۹۸۹۲۳
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۷ 26 March 2017
 یاشار سلطانی، فعال رسانه‌ای که لیستی از املاک نجومی واگذار شده توسط شهرداری تهران به برخی خواص را افشا کرد و مدتی هم به همین دلیل بازداشت بود، امروز و در آخرین روز ثبت نام انتخابات شوراهای شهر و روستا در فرمانداری تهران حاضر شد.

همچنین ایلنا خبر از حضور رییس شورای هماهنگی انصار حزب‌الله در فرمانداری تهران برای ثبت‌نام در انتخابات شورای شهر تهران در فرمانداری خبر داد.

حسین الله کرم که در اول فروردین در ستاد انتخابات پنجمین دوره انتخابات شورای شهر حاضر اما به دلیل نقص مدرک نتوانسته بود برای انتخابات شورای شهر تهران ثبت‌نام کند، صبح امروز برای نام‌نویسی و شرکت در انتخابات در فرمانداری تهران حاضر شد.

ایسنا هم خبر داده که محسن مهرعلیزاده در برای انتخابات دوره پنجم شورای شهر تهران ثبت نام کرده است. مهرعلیزاده در دوره پیش یکی از نامزدهای شهرداری تهران از سوی اصلاح طلبان بود که البته رای نیاورد.
 
؛سروری ثبت نام کرد
پرویز سروری عضو فعلی شورای شهر تهران با حضور در فرمانداری تهران برای انتخابات شورای شهر ثبت نام کرد.

دنیامالی کاندیدای انتخابات شورای پنجم شد
احمد دنیامالی رییس کمیسیون حمل و نقل عمران شورای فعلی شهر تهران، صبح امروز و آخرین روز ثبت نام با حضور در محل فرمانداری تهران رسما کاندیداتوری خود برای شرکت در انتخابات پنجم شورای شهر را اعلام کرد.
؛
مسجدجامعی کاندیدای شورای پنجم شد
 احمد مسجدجامعی صبح امروز در دقایق ابتدایی هفتمین و آخرین روز ثبت‌نام با حضور در محل فرمانداری تهران، رسما کاندیداتوری خود را برای حضور در انتخابات شورای شهر پنجم اعلام کرد.

مسجد جامعی ٦١ ساله که در سال اول شورای شهر چهارم ریاست شورا را برعهده داشت در کارنامه کاری خود علاوه بر اینکه سوابقی همچون وزارت فرهنگ و ارشاد دولت اصلاحات را دارد، مشاور رئیس جمهور در امور جوانان، رئیس هیات مدیره موسسه گفتگوی تمدن‌ها و... را دارد. 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار