دو حادثه مرگ مرد میانسال در کوهستان و غرق شدن کودک ۹ ساله در سد تنگه حمام اتفاقات ناخوشایندی است که در آغازین روزهای بهار و در استان کرمانشاه رخ داد.
کد خبر: ۳۹۸۹۵۵
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۶ 26 March 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از مهر، پیدا شدن جسد مردی میانسال در ارتفاعات کوهستانی روستای «چله» از توابع شهرستان گیلانغرب طی صبح امروز یکی از اتفاقات ناخوشایندی بوده که درآغازین روزهای بهار کرمانشاه رخ داده است.

به گفته سرهنگ محمد ویسی، فرمانده انتظامی گیلانغرب، این مرد میانسال - که حدودا ۴۸ سال سن داشته و ساکن شهر کرمانشاه است- برای گذراندن تعطیلان نوروزی به زادگاهش یعنی روستای چله سفر کرده بود که متاسفانه صبح امروز جسد وی در ارتفاعات کوهستانی این روستا از توابع گیلانغرب پیدا شد.

مرد مذکور با هدف کوهنوردی به ارتفاعات کوهستانی این روستا صعود کرده بود اما ناپدید شده بود و نهایتا صبح امروز جسد وی با جستجوی مردم محلی و نیروی انتظامی پیدا شد.
جسد این فرد برای بررسی و طی کردن مراحل قانونی به پزشکی قانونی منتقل شد.

دیگر حادثه ناگوار آغازین روزهای بهار کرمانشاه غرق شدن دردناک کودک ۹ ساله در سد تنگه حمام شهرستان سرپل ذهاب بود.

این پسر بچه ۹ ساله که «امیر علی عباسی» نام داشت شامگاه روز گذشته در سد تنگه حمام سرپل ذهاب واقع در استان کرمانشاه غرق شد.

بی احتیاطی کودک و خانواده وی در هنگام بازی کودک در کنار سد، علت این حادثه و سقوط کودک بود و پس از مدت کوتاهی از حادثه جسد وی از آب بیرون کشیده شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار