به گفته مدیرکل آموزش و پرورش کرمانشاه تا پنجم فروردین بیش از 27 هزار نفر در اماکن اقامتی آموزش و پرورش استان اسکان داده‌ شده‌اند.
کد خبر: ۳۹۸۹۶۹
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۴ 26 March 2017

 به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از ایسنا،سلیمان محبی، اظهار کرد: تا پایان روز پنجم فروردین 7495 خانوار با 27 هزار و 333 نفر جمعیت در مراکز اقامتی آموزش و پرورش استان اسکان یافتند.

 محبی افزود: تا پایان روز گذشته 41 هزار نفر روز در مدارس و دیگر مراکز اقامتی آموزش و پرورش استان اسکان داده شده‌اند.

محبی با اشاره به رضایتمندی میهمانان نوروزی از اماکن اقامتی آموزش و پرورش استان کرمانشاه، گفت: در نظر سنجی‌ها و بازدیدهای صورت گرفته این رضایتمندی دیده شد و میهمانان نوروزی از امکانات و برخورد خوب مجموعه اعلام رضایتمندی کرده‌اند.

محبی در ادامه با تاکید بر اینکه آمادگی اسکان میهمانان نوروزی به هر میزان در مراکز اقامتی آماده شده از سوی مجموعه آموزش و پرورش استان کرمانشاه فراهم شده، افزود: هیچ کمبودی برای اسکان میهمانان نوروزی نداشته و نخواهیم داشت و به هر میزان که متقاضی داشته باشیم، ظرفیت اسکان فراهم است.

به گفته وی سه پایگاه پذیرش در نواحی سه گانه شهر کرمانشاه آماده اسکان میهمانان نوروزی هستند و در تمامی شهرستان‌ها و بخش‌ها نیز چنین پایگاه‌هایی در نظر گرفته شده‌اند.

به گفته محبی نوروز امسال 2100 کلاس درس در مدارس استان برای اسکان میهمانان نوروزی در نظر گرفته شده، ضمن اینکه خانه‌های معلم، خوابگاه‌ها و اردوگاهای دانش‌آموزی نیز آماده اسکان میهمانان نوروزی هستند.

 وی افزود: نوروز امسال همچنین خانه معلم شماره دو شهر کرمانشاه واقع در خیابان دانشجو نیز که هنوز رسما افتتاح نشده، در اختیار میهمانان نوروزی قرار گرفته است.

 محبی افزود: ظرفیت اسکان نزدیک به 2250 خانواده در هر شب در ایام نوروز در استان فراهم است.

محبی بارش باران و سردی هوا را در کم شدن نسبی میهمانان نورزی استان بی‌تاثیر ندانست و پیش بینی کرد: نوروز امسال حدود 100 هزار نفر روز در اقامتگاه‌های آماده شده از سویآموزش و پرورش استان کرمانشاه اسکان یابند.

مدیرکل آموزش و پرورش کرمانشاه در ادامه با بیان اینکه کلاس‌های درس و اماکن اقامتی آموزش و پرورش استان از روز 27 اسفند سال گذشته اسکان میهمانان نوروزی را آغاز کرده‌اند، افزود: این اماکن تا پایان تعطیلات نوروزی مشغول خدمت رسانی به میهمانان نوروزی خواهند بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار