استاندار آذربایجان غربی:
قربانعلی سعادت ظهر امروز از روند برگزاری انتخابات که در فرمانداری ارومیه برگزار میشود بازدید کرد.
کد خبر: ۳۹۸۹۷۸
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۰ 26 March 2017
به گزارش تابناک آذربایجان غربی:قربانعلی سعادت استاندار آذربایجان غربی  عصرامروز در نشست خبری که در فرمانداری ارومیه برگزار شد در رابطه با روند انتخابات گفت: از خبرنگاران که از روز ۳۰ اسفندماه برای پوشش رسانه ای ثبت نامی ها تلاش داشتند تشکر می کنم. مطمئنا این مساله موجب مشارکت حداکثری مردم در انتخابات خواهد شد.

وی تصریح کرد:در برخی از روستاها تاکنون کسی ثبت نام نکرده است و دعوت می کنیم خواهران و برادرانی که روستاهای آنها ثبت نامی نداشته است احساس مسئولیت کرده و به عنوات داوطلب انتخاباتی ثبت نام کنند.

سعادت افزود: وظیفه ما ایجاد زمینه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات است اما به همه نامزدهای انتخابات توصیه می کنم که به شایستگی های خودشان اتکا کنند و هیچ کس با پا گذاشتن بر روی دیگران و عملکرد دیگران نمی تواند رشد کند. 

استاندار آذربایجان غربی با اشاره به بد رفتاریهای اخیر کاندیداها گفت: همه باید حول محور اخلاق گام بردارند و نباید مخالف آنچه که به آن اعتقاد داریم عمل کنیم. متاسفانه برخی از داوطلبان در تخریب دیگران صحبت کرده اند که ما این عمل رو تائید نمی کنیم.این رویه درستی نیست که با تخریب دیگران رشد کنیم. این مساله در خاطر مردم می مانند و آنان را دل آزرده می کند. 

وی در پایان خاطرنشان کرد: قطعا در تعداد اعضای شورا محدودیت وجود دارد و انتظار این است که آن کسانی که در انتخابات رای نیاوردند به کسانی که کسب رای نمودند کمک کنند تا به توسعه شهر منجر شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار