در یادداشتی که سید محمد پژمان شهردار سابق مشهد انتشار داد ، در خصوص حضور در انتخابات شورای پنجم و دعوت هوادارانش اعلام موضع کرده است.
کد خبر: ۳۹۹۰۴۴
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۹ 26 March 2017
به گزارش تابناک رضوی،به نقل از مشهد تریبون،سید محمد پژمان شهردار سابق مشهد انتشار داد ، در خصوص حضور در انتخابات شورای پنجم و دعوت هوادارانش اعلام موضع کرده است.
متن یادداشت به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

الحمدلله الرب العالمین و صل الله علی محمد و آله الطاهرین

با اهدای سلامی به لطافت نسیم بهاری و ترنم باران

به همشهریان عزیز مشهدی سال نو و عید باستانی نوروز را تبریک و تهنیت عرض نموده و برای شما و تمام هموطنان عزت و سربلندی و بهروزی را از خدا مهربان طلب میکنم.

وظیفه داشتم از تمام افراد،شخصیتها و گروها که خودجوش و با مهر و صفای مثال زدنی این خادم کوچک خود را به حضور در انتخابات پنجمین دوره ی شورای اسلامی مشهد مقدس ترغیب و دعوت کرده اند سپاس گذاری نمایم.

هم شهری های عزیز و نجیبم نیک می دانند که فرزند بسیجیشان افتخار نوکری مجاوران و زائران امام رئوف حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام را بی بدیل دانسته و  همیشه طی چند دهه مدیریت با تمام توان و دانش و تجربه ی خود و با پرهیز از هرگونه مصلحت اندیشی و سیاسی کاری و با امانت داری کامل و پاکدستی ،دفاع از حقوق شهر و شهروندان را وظیفه ی شرعی  و اخلاقی خود دانسته است اکنون نیز به دلایل مختلف این مسیر را تنها و بهترین راه برای کمک به پیشرفت و اعتلای پایتخت معنوی سرزمین اسلامی مان نداسنته ولذا منصرف از حضورم.
اما بدیهی است همچون گذشته در کنار فرزندان انقلابی،متعهد،پرتلاش،خدوم و کارآمد این شهر و استان خواهم بود.و برای اینکه مشهدالرضا مسیر پیشرفت و آبادانی خود را با شتاب بیشتر طی نماید تلاش جهاد گونه خواهم کرد.و همان طور که مرقد منور رضوی بر تارک عالم می درخشد شهر منتسب به آقا نیز متمایز ترین شهر ایران و جهان اسلام باشد.ان شاالله
به این وسیله و به توصیه رهبر عزیزمان همگان را به وفاق و هم دلی  و حضور با نشاط و حداکثری در انتخابات دعوت می کنم تا با انتخاب افرادی صالح،اندیشمند،شجاع،مستقل،خلاق و خوش فکر،سالم،برنامه ریز و آینده نگر و مومن به آرمانهای متعالی انقلاب اسلامی بویژه محرومان و رهبری عزیز و معظم انقلاب این امر مهم میسر گردد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار