استاندار آذربایجان شرقی در بازدید از کلانتری 19 تبریز:
استاندار آذربایجان شرقی گفت: افزایش ضریب امنیت و کاهش جرایم در سطح استان نشان‌گر برنامه‌ریزی و مدیریت مستمر و هوشمند نیروی انتظامی و ثمره تلاش‌های شبانه‌روزی تلاشگران عرصه امنیت است.
کد خبر: ۳۹۹۰۵۶
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۲ 26 March 2017
دکتر اسماعیل جبارزاده در بازدید از کلانتری 19 شهرک اندیشه تبریز، با قدردانی از تلاش‌های شبانه‌روزی ماموران نیروی انتظامی استان، گفت: امروز اگر استان آذربایجان شرقی را با افتخار جزو استان‌های برتر از نظر امنیت معرفی می‌کنیم بخش عمده‌ای از آن نتیجه تلاش‌های نیروی انتظامی است.

وی با بیان اینکه در همه جلسات از تلاشگران عرصه امنیت استان قدردانی می‌کنیم، افزود: امروز فرصتی شد تا از نزدیک در یکی از پاسگاه‌های انتظامی شهر تبریز حضور یافته و به نمایندگی از مردم قدرشناس استان از زحمات همه خادمان نیروی انتظامی تشکر کنیم.

جبارزاده با بیان اینکه مردم استان از خدمات نیروی انتظامی در برقراری امنیت اظهار رضایت می‌کنند، گفت: معقتدم که هرچه عزت، قدرت و جایگاه اجتماعی نیروی انتظامی ارتقا یابد شاهد امنیت بیشتر و رضایت‌مندی مردم خواهیم بود و بر این اساس حمایت همه‌جانبه از همه رده‌های نیروی انتظامی اعم از پلیس راهور، مرزبانی و کلانتری‌ها را وظیفه خود می‌دانیم.

استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه خدمت به مردم توفیق الهی است، افزود: ماموران نیروی انتظامی جزو بندگان برگزیده خدا هستند که این توفیق نصیب آنان شده و امیدواریم در سال جدید شاهد موفقیت‌های بیشتر این عزیزان باشیم.

وی با اشاره به گستردگی خدمات نیروی انتظامی و کلانتری‌ها، گفت: محیط کلانتری‌ها باید مناسب و در شأن مردم و کارکنان آنها باشد که در این راستا از اجرای طرح مکنا با تمام توان حمایت می‌کنیم.

جبارزاده همچنین از برگزاری جشنواره استانی مکنا استقبال کرد و گفت: این جشنواره موجب افزایش انگیزه برای خدمت‌رسانی بیشتر به مردم و رقابت در امور خیر می‌شود و کلانتری‌هایی که موفق به کسب مقام در این جشنواره شوند مورد حمایت ویژه قرار می‌گیرند.

استاندار آذربایجان شرقی همچنین از خانواده‌های ماموران نیروی انتظامی که بخش عمده‌ای از موفقیت‌های ناجا مرهون صبر و تحمل آنان است، قدردانی کرد.

معاون هماهنگ‌کننده فرماندهی انتظامی آذربایجان شرقی نیز در این بازدید از اعطای نشان درجه 3 مکنا (مدیریت کیفیت نیروی انتظامی) به سه کلانتری در سطح استان خبر داد و گفت: کلانتری 19 تبریز یکی از این کلانتری‌هاست که علاوه بر اجرای طرح خوشایندسازی محیط، 85 درصد از مراجعات به این کلانتری با ارجاع به مشاور منجر به سازش شده است.

سرهنگ مجید ردکا همچنین از مشارکت شش هزار نفر از ماموران نیروی انتظامی استان در اجرای طرح نوروزی ناجا در سال جاری خبر داد و گفت: کاهش 11 درصدی جرایم و 25 درصدی تلفات رانندگی از ثمرات اجرای این طرح در ایام نوروز امسال است.

سرهنگ نوروزی، فرمانده انتظامی شهرستان تبریز هم با بیان اینکه طرح ارتقای امنیت اجتماعی در سال گذشته بدون حتی یک روز تعطیلی در شهر تبریز اجرا شد، گفت: در سایه کار جمعی و تلاش شبانه‌روزی ماموران ناجا، جرایم خشن در شهر تبریز تا حد صفر و میزان سرقت نیز بطور چشمگیری کاهش یافته است.

وی افزود: با اقدامات جهادی فرماندهی انتظامی و حمایت مدیریت ارشد استان، رتبه شهرستان تبریز در اجرای طرح مکنا در بین مراکز استان‌ها از رتبه 31 در سال 92 به رتبه 2 در سال 95 ارتقا یافت و هم‌اکنون تمام کلانتری‌های این شهرستان در حال اجرای طرح مکنا هستند.

سرهنگ دوم کاظمیان، رییس کلانتری 19 تبریز هم در این بازدید گزارشی از عملکرد این کلانتری که 50 کیلومترمربع از وسعت جنوب غربی شهرستان تبریز را با جمعیت ثابت 200 هزار نفر تحت پوشش دارد، ارائه کرد.

استاندار آذربایجان شرقی در این بازدید از قسمت‌های مختلف این کلانتری دیدن کرد و در جریان نحوه ارائه خدمات به مردم قرار گرفت.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار، مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری و فرماندار تبریز هم استاندار آذربایجان شرقی را در این بازدید همراهی کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :