فرمانده انتظامی زابل خبرداد:
 سرهنگ غلامرضا نجابت ضمن تبریک سال نو به تشريح عملکرد فرماندهي انتظامي شهرستان زابل در سال گذشته پرداخت و افزود: با تلاش و اقدامات شبانه روزی ماموران انتظامی شهرستان شاهد کاهش چشم گیر جرائم نسبت به سالهای قبل در سطح شهرستان زابل بودیم . 
کد خبر: ۳۹۹۰۷۰
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۶:۵۲ 27 March 2017
به گزارش تابناک سیستان‌وبلوچستان سرهنگ غلامرضا نجابت ضمن تبریک سال نو به تشريح عملکرد فرماندهي انتظامي شهرستان زابل در سال گذشته پرداخت و افزود: با تلاش و اقدامات شبانه روزی ماموران انتظامی شهرستان شاهد کاهش چشم گیر جرائم نسبت به سالهای قبل در سطح شهرستان زابل بودیم . 
سرهنگ نجابت ضمن اشاره به شعار نوروزی پلیس، تصریح کرد: شعار نیروی انتظامی در نوروز سال 96، "آرامش و نشاط بهاری، با قانونمندی و نظم اجتماعی" است که مشارکت همه جانبه مردم و پلیس در جهت تحقق رسیدن به امنیت و آرامش همگانی امری ضروری و اجتناب ناپذیر است که به حول و قوه الهی این مهم در سالهای گذشته محقق شده است ودر سال جدید نیز این تعامل و همکاری بین مردم و پلیس ادامه خواهد داشت . 
این مقام انتظامی بالاترين سرمايه نظام و ناجا را حمايت و پشتيباني و رضايت مندي مردمي دانست و آن را به عنوان يک اصل مهم براي کارکنان نیروی انتظامی قلمداد و خاطرنشان کرد :باید براي رضايت مردم که خواستار برقراري نظم و امنيت هستند تلاش مضاعف داشته باشيم . 
وي مرکز نظارت همگاني ( 197 ) را نماد رعايت حقوق شهروندي و فرصتي براي همدلي و هم زباني بين پليس و مردم دانست وافزود:برابرتماسهای مردم عزیز با سامانه 197خوشبختانه ما شاهد افزايش 70 درصدي تقدير و تشکر مردمي از عملکرد خبر داد. 
سرهنگ نجابت در پایان به همکاری مردم با پلیس اشاره کرده وگفت: بدون همکاری وهمیاری مردم عزیز تولیدامنیت پایدار ممکن نبوده ونیروی انتظامی همیشه ودر همه اوقات به همکاری وحمایت شهروندان گرامی نیاز داشته وخواهد داشت وما به عنوان خادم مردم همچنان با توان بالاتری در سال جدید نیز به ماموریت خود ادامه داده وبا هنجارشکنان ومخلان نظم وامنیت برخورد قاطعانه خواهیم داشت.
به گزارش تابناک سیستان‌وبلوچستان، شهرستان زابل با مساحت ۳۴۴کیلومترمربع در ضلع شمال شرقی استان سیستان و بلوچستان قرار گرفته و فاصله مرکز شهرستان تا مرکز استان (زاهدان) ۲۰۷ کیلومتر می باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار