کد خبر: ۳۹۹۰۷۶
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۹ 27 March 2017
 به گزارش تابناک یزد،فرماندار بهاباد از چاپ یک جلد از آثار علامه حکیم ملاعبدالله بهابادی خبرداد و اظهار کرد: تاکنون 20 اثر از آثار ملاعبدالله بهابادی شناسایی شده است.
عباس اقبال افزود: کتاب حاشیه ایشان در حوزه های علمیه تدریس می شود و کتاب 'درة المعانی' در تفسیر قرآن نیز پس از شناسایی و تصحیح هم اکنون به چاپ رسیده است.
وی یادآور شد: پنج جلد کتاب در شناسایی و معرفی این شخصیت دینی و علمی به چاپ رسیده که این آثار 'بررسی و تحلیل سیره علمی و عملی'، 'شناخت نامه' ، 'مجموعه مقالات' در 2 جلد و 'مجموعه مصاحبه ها، گفت وگوها و دیدارها' را شامل می شود که این آثار به کوشش دبیرخانه کنگره علامه حکیم ملاعبدالله بهابادی یزدی و با همت و پشتیبانی فرمانداری بهاباد چاپ شده است.
وی تصریح کرد: از کتاب های چاپ شده 'درة المعانی' اثر علامه ملاعبدالله بهابادی و مابقی در مورد معرفی شخصیت علمی و عملی ایشان است؛ همچنین 2 جلد از آثار ایشان با عنوان التشکیک و ارشاد الاذهان در دست تصحیح است که پس از تکمیل و تصحیح تا پایان خرداد سال جاری چاپ می شود.
اقبال همچنین در خصوص توسعه زیرساختهای شهرستان بهاباد گفت: توسعه هر شهرستان بستگی به زیرساخت ها دارد که توسعه شبکه گاز، 2 بانده شدن جاده بهاباد به بافق و ساخت کارخانه گندله سازی در حال انجام است که با تکمیل این طرح ها شاهد توسعه چشمگیر شهرستان خواهیم بود.
نماینده شهرستان های بافق، بهاباد، مهریز، ابرکوه و خاتم همچنین از قسمت های مختلف ساختمان تازه ساخت دانشگاه آزاد اسلامی بهاباد دیدن کرد و در آیینی در این دانشگاه با حضور فرماندار، امام جمعه و رئیس انجمن و نخبگان و فرهیختگان بهاباد از میرزا محمد ایمانی بهابادی پیشکسوت تعلیم و تربیت و شاعر برجسته این شهرستان تجلیل به عمل آمد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار