کد خبر: ۳۹۹۰۸۰
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۴ 27 March 2017
 به گزارش تابناک یزد، قائم مقام معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی شهید صدوقی(ره) از انجام ۱۷ هزار و ۱۴۷ مورد بازدید نظارتی در ایام نوروز یزد خبر داد و گفت: در این بازدیدها، ۲۷ هزار کیلوگرم مواد غذایی ناسالم در یزد معدوم شد.

مسعود شریفی با اشاره به اینکه توجه به بهداشت به ویژه در حوزه تغذیه و محیط از مهمترین اولویت‌های دانشگاه علوم پزشکی یزد است، اظهار داشت: طرح بسیج سلامت نوروزی در راستای افزایش شاخص‌های سلامت در استان یزد از ابتدای اسفند 95 آغاز و تا 14 فروردین ادامه دارد.

وی خاطرنشان کرد: از شروع این طرح تا پایان روز چهارم فروردین، تعداد 17 هزار و 147 مورد بازدید نظارتی توسط تیم متخصص طرح بسیج سلامت نوروزی استان یزد انجام شده است.

قائم مقام معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی شهید صدوقی(ره) استان یزد با بیان اینکه بازدیدها در این طرح از اماکن عمومی، اماکن آب‌رسانی، مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: در این طرح تمام موارد مرتبط با سلامت جامعه بررسی می‌شود.

شریفی تصریح کرد: در مجموع بازدید‌های صورت گرفته، 43 مورد از واحدهای مورد بازدید قرار گرفته پلمپ، 214 مورد معرفی به دادگاه شدند و همچنین 27 هزار و 124 کیلوگرم انواع مواد غذایی منهدم شده است.

وی به 24 مورد بازدید از مراکز غیرقانونی عرضه قلیان اشاره کرد و ادامه داد: بیشترین بازدید در طرح سلامت بسیج نوروزی یزد مربوط به اماکن تهیه و توزیع مواد غذایی با 10 هزار و 617 مورد بوده است.

قائم مقام معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی شهید صدوقی(ره) استان یزد تصریح کرد: همچنین پنج هزار و 152 مورد بازدید از اماکن عمومی سطح استان، 523 مورد بازدید از سامانه‌های آب‌رسانی و 831 مورد هم بازدید از اماکن بین راهی استان یزد انجام شده است.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار