معاون امور زيربنايي و حمل و نقل شهري شهردار يزد گفت: تمام تقاطع‌هاي سطح شهر يزد كه شامل بيش از 20 تقاطع است، مجهز به دوربين ثبت تخلفات شد.
کد خبر: ۳۹۹۱۲۳
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۸ 27 March 2017

 به گزارش تابناک یزد،محمدرضا شفیعی  اظهار داشت: سرعت زیاد یکی از اصلی‌ترین علل بروز تصادفات منجر به فوت در سطح شهر یزد بود که تلاش شد این موضوع به شکل جدی حل و فصل شود.

وی عنوان کرد: در سطح خیابان‌های یزد، زیرگذرها و تقاطع‌های سطح شهر دوربین‌های ثبت سرعت و ثبت تخلفات نصب شده و این امر سبب شده میانگین سرعت در یزد به شکل قابل توجهی کاهش پیدا کند.

معاون امور زیربنایی و حمل و نقل شهری شهردار یزد با اشاره به اینکه میانگین سرعت در شهر یزد 80 کیلومتر در ساعت بود، افزود: از زمان نصب دوربین‌ها میانگین سرعت به 60 کیلومتر رسیده و این امر در کاهش تصادفات منجر به فوت نیز اثرگذاری قابل توجهی داشته است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر موتورسیکلت‌ها اصلی‌ترین معضل شهر یزد به شمار می‌روند، بیان کرد: با تردد 450 موتورسیکلت در سطح شهر که بخشی از آنها دارای پلاک قدیمی هستند، نمی‌توان اقدام قابل توجهی انجام داد.

شفیعی یادآور شد: اصلاح هندسی نیز در 50 نقطه از شهر یزد انجام شد و نقاط حادثه‌خیز نیز شناسایی و نسبت به رفع آنها اقدام شد که مجموع این اقدامات سبب شد یزد در زمره استان‌هایی قرار گیرد که میزان تصادفات منجر به فوت در آن به شکل چشمگیری کاهش یافته است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار