عثمان ویسی در گفتگو با تابناک:
مدیر آموزش و پرورش شهرستان روانسر گفت: تمامی فرهنگیان رسمی، پیمانی و آزمایشی در هریک از دوره‌های تحصیلی با داشتن حداقل سه سال سابقه خدمت‌کاری می‌توانند در انتخاب معلم نمونه سال تحصیلی 96-95 شرکت کنند.
کد خبر: ۳۹۹۱۷۰
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۳ 27 March 2017

عثمان ویسی  امروز در گفتگو با خبرنگار تابناک از کرمانشاه، اظهار داشت: در نخستین نشست ستاد بزرگداشت مقام معلم شهرستان روانسر درسال تحصیلی ۹۵- ۹۶ به مناسبت روز و هفته معلم که مصادف با شهادت متفکر شهید استاد مرتضی مطهری است از مقام معلمان ایران اسلامی است با برگزاری برنامه‌های فرهنگی‌، هنری‌، ورزشی و همایش‌ها از معلمان تجلیل می‌شود‌. 

وی نهادینه‌سازی تکریم و تجلیل مقام والای معلمان در جامعه اسلامی‌، ترغیب معلمان به تلاش هرچه بیشتر برای ایفای رسالت معلمی برشمرد و گفت: و تجلیل از معلمان نمونه شهرستان را از اهداف ستاد بزرگداشت مقام معلم ذکر کرد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان روانسر  افزود: در برنامه انتخاب معلم نمونه تمامی فرهنگیان رسمی، پیمانی و آزمایشی در هر یک از دوره‌های تحصیلی با داشتن حداقل سه سال سابقه خدمت‌کاری تمام وقت می‌توانند نسبت به تکمیل فرم‌های مربوط به انتخاب معلم نمونه و تحویل مستندات برابر شیوه‌نامه انتخاب معلمان نمونه اقدام کنند‌. 

وی با اشاره به شیوه نامه انتخاب معلم نمونه در سال تحصیلی 96-95 گفت : در شیوه نامه جدید تاکید بر راهبردهای اصولی سند تحول بنیادین و توسعه مشارکت ، کاهش تمرکز ، تفویض اختیار و تمرکز بر برنامه های مدرسه ای و منطقه ای می باشد . 

این مسئول تصریح کرد: فرایند انتخاب معلمان برتر سال تحصیلی 96-95 در چارچوب نظام جامع برنامه ریزی در سطوح ،واحد آموزشی ، منطقه وشهرستان و سطح استان می باشد . 

وی با اشاره به  میانگین نمره ارزشیابی سالانه همکاران شرکت کننده در طرح ، در سه سال اخیر منتهی به 95/6/31 نباید کمتر از90 باشد، خاطر نشان کرد: با توجه به ترکیب اعضای ستاد براساس شیوه نامه ابلاغی ، فرماندار شهرستان رئیس ستاد و مدیر آموزش وپرورش بعنوان نایب رئیس ستاد با همکاری سایر اعضای ستاد و کارگروههای تخصصی نسبت به معرفی و انتخاب معلمان نمونه اقدام می کنند . 

ویسی افزود : به منظور تشریح شیوه نامه انتخاب معلم نمونه شهرستان گرد همایی مدیران مدارس شهری و مدیر مستقل روستایی روز چهارشنبه 15 فروردین ماه جاری برگزار می شود .

گفتنی است براساس شیوه نامه و با توجه به ترکیب اعضای ستاد گرامی داشت هفته معلم ، اسماعیل فیروزی کارشناس فناوری و آموزش نیروی انسانی بعنوان دبیر ستاد معرفی شد .
گفتگو از حدیث جمشیدی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار