فرمانده انتظامی شهرستان گفت: مسافرت شهروندان در ایام نوروزی و خالی بودن منازل، موقعیت را برای سارقان فراهم می کند، از این رو برای تنگ کردن عرصه بر متخلفان و ایجاد امنیت بیشتر، طرح ممنوعیت جابجایی وسایل منزل در این ایام را اجرا می شود.
کد خبر: ۳۹۹۱۸۴
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۴ 27 March 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از پایگاه خبری پلیس سرهنگ "رضا شیرزادی"  عنوان کرد: طرح ممنوعیت جابجایی وسایل منزل از 26 اسفند ماه 95 آغاز شده است و تا پایان تعطیلات نوروز ادامه دارد.

وی توضیح داد: مسافرت شهروندان در ایام نوروزی و خالی بودن منازل، موقعیت را برای سارقان فراهم می کند، از این رو انتظامی شهرستان کرمانشاه برای تنگ کردن عرصه بر متخلفان و ایجاد امنیت بیشتر، طرح ممنوعیت جابجایی وسایل منزل در این ایام را اجرا خواهد کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه ادامه داد: در راستای اجرای این طرح ماموران انتظامی شهرستان در صورت مشاهده خودرو حامل اسباب و وسایل منزل آن را متوقف می کنند.

سرهنگ شیرزادی عنوان کرد: در ایام نوروز به منظور افزایش سطح امنیت در جامعه، علاوه بر افزایش تعداد گشت های موتوری و خودرویی در سطح شهرستان، تعداد گشت های پیاده در مراکز خرید و گردشگری شهر کرمانشاه نیز افزایش پیدا کرده است.

وی ادامه داد: در این ایام علاوه بر گشت های فعال، نیروهای کمکی از ستاد انتظامی استان، کارکنان وظیفه مراکز آموزشی و اکیپ های کشت یگان ویژه نیز جهت ارتقاع امنیت به کارگیری شده اند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه تاکید کرد: پلیس در شهرستان کرمانشاه تمام تلاش خود را به کار می گیرد تا مسافران نوروزی سفری  امن را در این شهرستان تجربه کنند.
وی به هنجارشکنان هشدار داد: افرادی که در ایام نوروز برای مردم و مسافران  ایجاد مزاحمت کنند، تا پایان تعطیلات بازداشت و خودروی آنها متوقف خواهد شد، تا بر اساس قانون با آنها برخورد شود.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از مردم خواست که در صورت مشاهده هر مورد مشکوک و ایجاد مزاحمت توسط هنجار شکنان موضوع را با مرکز فوریت های پلیسی 110 در میان گذارند تا در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل آنها رسیدگی شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار