مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه از تمدید مهلت ارسال مقالات به همایش «سیمای امام رضا(ع) در فرهنگ و ادب عامه» تا پایان اردیبهشت امسال خبر داد.
کد خبر: ۳۹۹۲۵۴
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۱ 27 March 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از فارس،حجت‌الاسلام رحیم جعفری ،‌ اظهار داشت: همایش سیمای امام رضا(ع) در فرهنگ و ادب عامه با مرکزیت استان کرمانشاه در سال‌جاری برگزار می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اینکه مهلت ارسال آثار به این همایش معنوی و هنری تمدید شده است، افزود: با توجه به درخواست‌های پژوهشگران و علاقمندان همایش از نقاط مختلف کشور مهلت ارسال مقالات به این دبیرخانه تا پایان اردیبهشت ٩٦ تمدید شده است.

وی با تاکید براینکه اواخر اردیبهشت 96 به عنوان آخرین مهلت برای شرکت در این همایش بوده و قابل تمدید نیست، تصریح کرد:  علاقمندان به شرکت در همایش می‌توانند مقالات خود را در هر یک از محورهای فراخوان به آدرس‌های اعلام شده از سوی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه ارسال کنند.

این مسؤول با بیان آدرس سامانه این همایش با عنوان portal. shamstoos.ir  و یا پست الکترونیک Razavi.Ksh@chmail.com برای ارائه آثار از سوی پژوشگران و حضور در این مرحله از همایش است، بیان کرد: شماره تماس‌های مرتبط با این همایش شامل: 5 و3 و08338238402- 08338238390و 08338238380 و همچنین نمابر: 08338238378 به همراه سامانه پیام کوتاه: 100030831 است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه اظهار داشت: علاقمندان شرکت در این رقابت‌ها می‌توانند آثار خود را به نشانی دبیرخانه همایش شامل کرمانشاه، بلوار شهید بهشتی،جنب سینما استقلال، ادارة کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه، معاونت فرهنگی و مطبوعاتی، دبیرخانه همایش علمی و پژوهشی سیمای امام رضا(ع) در فرهنگ و ادب عامه ارسال کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار