تابناک مرکزی: دبیرمجمع تشخیص مصلحت نظام در پیام تسلیت به مناسبت درگذشت رییس مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس گفت: تاریخ دفاع مقدس با نام حسین اردستانی، عجین است و غالب فرماندهانِ برجسته دفاع مقدس از او خاطرات فراوانی دارند.
کد خبر: ۳۹۹۳۷۲
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۴ 27 March 2017

به گزارش تابناک مرکزی به نقل از برنا، دبیرمجمع تشخیص مصلحت نظام در این پیام نوشت: ناباورانه، خبرعروج پاسدار پرافتخار و راویِ پیشکسوتِ دفاع مقدس و چهره نام آشنای تاریخ جنگ، حسین اردستانی رئیس مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس را دریافت کردم.

وی با بیان اینکه تاریخ دفاع مقدس با نام حسین اردستانی، عجین است و غالب فرماندهانِ برجسته دفاع مقدس از او خاطرات فراوانی دارند، افزود: این عزیز ما در طول دفاع مقدس و پس از آن، ماموریت ثبت دقیق و صادقانه و خالی از انحرافِ تاریخ نبرد را رسالتی خطیر می‌دانست و در این راه، سر از پای نمی شناخت و آثار گرانمایه‌ای در این زمینه از خود به جای گذاشت.

رضایی، صداقت، اخلاص، پشتکار، صمیمیت، انجام وظیفه و تلاش مومنانه را از ویژگی‌های حسین اردستانی برشمرد و نوشت:اینجانب، سوگمندانه، فقدان این پاسدارِصدیق اسلام را به محضر فرماندهی معظم کل قوا، فرماندهان و همرزمانم درسپاه پاسداران انقلاب اسلامی و به عموم دوستان و همکاران او و نیز به خانواده‌ی مکرم و به ویژه به همسر صبور و فرزندان داغدارش تسلیت می‌گویم و از درگاه حضرت حق، حشر با شهیدان را برای آن عزیز سفر کرده، طلب میکنم.

سردارحسین اردستانی روز گذشته درهنگام انجام ورزش روزانه، دچارعارضه قلبی شده و پس از انتقال به بیمارستان، دارفانی را وداع کرد.

انتهای پیام/

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار