حجت‌الاسلام احمدی:
رئیس اوقاف و امور خیریه ناحیه یک شهرستان قم گفت: تا پایان چهارمین روز فروردین ماه امسال، بیش از یک میلیون زائر نوروزی، به حرم‌های مطهر امامزادگان این ناحیه مشرف شده‌اند.
کد خبر: ۳۹۹۳۷۹
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۱:۴۴ 28 March 2017
به گزارش تابناک قم به نقل از ستاد خبری طرح آرامش بهاری نوروز 96 اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم، حجت‌الاسلام یوسف احمدی با اشاره به عملکرد اداره اوقاف ناحیه یک شهرستان قم طی نوروز امسال اظهار کرد: بر این اساس و از 28 اسفند سال گذشته یعنی شروع طرح آرامش بهاری تا پایان چهارمین روز فروردین، طرح آرامش بهاری در 12 بقعه این ناحیه با موفقیت اجرایی شده است.

وی افزود: طی این مدت خیمه‌های معرفت در جوار مسجد اهل بیت(ع)، مزار مقدس شیخان، حرم مطهر و کوه خضر با 6 غرفه، خیمه‌های امامزادگان موسی مبرقع(ع) و علی بن جعفر(ع) با سه غرفه، آستان مقدس پنج امامزاده با دو غرفه و حرم‌های مطهر امامزادگان سید علی(ع)، جعفر غریب(ع)، جمال غریب(ع)، احمد بن قاسم(ع)، احمد(ع) و سکینه خاتون(س) با یک غرفه، پذیرای زائران و گردشگران نوروزی بوده‌اند.

رئیس اوقاف و امور خیریه ناحیه یک شهرستان قم تصریح کرد: در این بازه زمانی 13 هزار و 300 نفر در نماز جماعت صبح، 51 هزار و 670 نفر در نماز جماعت ظهر و عصر و 77 هزار و 330 نفر در نماز جماعت مغرب و عشاء در بقاع متبرکه این ناحیه حضور یافته‌اند.

وی ادامه داد: بقاع متبرکه ناحیه یک اوقاف شهرستان قم تا پایان چهارمین روز فروردین ماه امسال پذیرای یک میلیون زائر بوده‌اند.

احمدی با بیان اینکه مراسم دعا و نیایش همه روزه در حرم‌های مطهر امامزادگان ناحیه یک برگزار می‌شود خاطرنشان کرد: 50 هزار نفر در این مراسم شرکت داشته‌اند ضمن اینکه تعداد شرکت‌کنندگان دیگر مراسم مذهبی در این مدت، 20 هزار نفر بوده است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار