تا پایان چهارمین روز فروردین ماه صورت گرفت:
مسئول فرهنگی اوقاف و امور خیریه ناحیه دو شهرستان قم از اسکان موقت 7 هزار گردشگر نوروزی در بقاع متبرکه این ناحیه تا پایان چهارمین روز فروردین ماه خبر داد.
کد خبر: ۳۹۹۳۸۶
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۱:۵۳ 28 March 2017
به گزارش تابناک قم به نقل از ستاد خبری طرح آرامش بهاری نوروز 96 اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم، محمد شکری با اشاره به عملکرد اداره اوقاف ناحیه دو اوقاف شهرستان قم در قالب این طرح اظهار کرد: از 26 اسفند سال گذشته تا پایان چهارمین روز فروردین ماه، طی این مدت بیش از 7 هزار نفر زائر نوروزی در چهار بقعه متبرکه ناحیه دو اسکان یافتند.

وی افزود: در یکی از بقاع متبرکه نماز جماعت صبح اقامه می‌شود که تاکنون 1500 نفر در آن شرکت کرده‌اند همچنین تعداد نمازگزاران در مدت یاد شده در نمازهای جماعت مغرب و عشاء، بیش از 35 هزار نفر بوده است.

مسئول فرهنگی اوقاف و امور خیریه ناحیه دو شهرستان قم عنوان کرد: طی مدت مذکور یعنی از آغاز طرح آرامش بهاری تا پایان روز چهارم فروردین، 25 هزار نفر از زائران و مسافران نوروزی به خیمه‌های معرفت برپا شده در بقاع متبرکه شاخص این ناحیه مراجعه کرده‌اند.

وی ادامه داد: در همین مدت تعداد مراجعه‌کنندگان به ایستگاه‌های صلواتی هم حدود 50 هزار نفر بوده است.

شکری با اشاره به برگزاری مراسم دعا و نیایش و مراسم مذهبی در بقاع متبرکه ناحیه دو اوقاف شهرستان قم خاطرنشان کرد: بر اساس آمار موجود بیش از 25 هزار نفر در این مراسم شرکت کرده‌اند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار