معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان گفت: با نزدیک شدن به موعد انتخابات، عده ای می خواهند دولت را در زمینه های مختلف ناتوان و ناکارآمد جلوه دهند و این تحرکات قابل کتمان نیست.
کد خبر: ۳۹۹۴۱۴
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۵ 28 March 2017
به گزارش تابناک : سید بیوک موسوی روز سه شنبه در جمع خبرنگاران به درپیش بودن 2 انتخابات شوراها و ریاست جمهوری اشاره کرد و افزود: در آستانه انتخابات فراز و نشیب های زیادی را ممکن است پیش رو داشته باشیم که بخشی از آن مربوط به نوع موضع گیری هایی است که از سوی برخی از گروه ها و تشکیلات نسبت به مجموعه دولت ایراد می شود.
وی با بیان اینکه دولت یازدهم روی هم رفته کارنامه قابل قبولی در همه حوزه ها دارد، افزود: امیدواریم در روزهای آینده شاهد بروز بداخلاقی ها، هجوم های ناجوانمردانه، تخریب ها و رفتارهای غیرمعقول نسبت به عملکرد دولت نباشیم.
موسوی اظهار کرد: دولت نسبت به چهار سال گذشته توفیقات زیادی داشته است که مهمترین اقدامات آن در بیانات رهبرمعظم انقلاب اسلامی مستتر بود.
وی به اقدامات دولت تدبیر و امید در زمینه تحقق اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و افزود: در نتیجه ایجاد شرایط لازم از جمله امنیت عمومی مطلوب در سطح کشور که با هماهنگی مجموعه های علاقه مند به نظام فراهم شده است، امیدواریم انتخابات آرام، قانونمند و به دور از حاشیه ای را در پیش رو داشته باشیم.
وی در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران پیرامون دستگیری چند تن از مدیران کانال های تلگرامی نزدیک به دولت، گفت: رئیس جمهوری به این موضوع واکنش نشان دادند و وزیر کشور را مأمور رسیدگی به آن کردند و امیدواریم موضوع به نتیجه و سرانجام خوبی برسد.
موسوی ادامه داد: ممکن است برخی مواقع ذهنیت هایی برای برخی دستگاه ها پیش بیاید و اقداماتی را انجام دهند، در این خصوص اگر تخلفی انجام شده، بحث دیگری است ولی اگر به خاطر موضوع خبررسانی این دستگیری ها انجام گرفته باشد، به طور قطع تاثیرات منفی خواهد داشت.
موسوی خاطرنشان کرد: تمام هم و غم دولت این است که به سمت شفاف سازی پیش برود و البته در سطح جامعه نیز شاهد اثرات مثبت این رویه هستیم.
وی با بیان اینکه در اثر شفافیت دولت یازدهم موضوع آسیب های اجتماعی نمایان و همه توجه ها به آن معطوف شد، افزود: در سه، چهار سال گذشته در سطح فضای رسانه ای چیزی از موضوع آسیب های اجتماعی منعکس نمی شد و اگر قبل از دولت یازدهم کسی از آسیب های اجتماعی صحبتی می کرد متهم به سیاه نمایی می شد. 
موسوی با بیان اینکه رسانه ها و مطبوعات به عنوان دماسنج و میزان الحراره جامعه هستند، خاطرنشان کرد: در زمان حاضر شرایط به گونه ای نیست که بشود مسایلی را پنهان کرد.
وی ادامه داد: رسانه ها به نوعی فشارهای روحی و روانی داخل جامعه را بازتاب می دهند و در پیشرفت و توسعه یک کشور و منطقه تاثیر بسزایی دارند. 
موسوی اظهار کرد: پیش بینی ما این است که هرچه جلوتر می رویم نه از سوی دستگاه های رسمی، بلکه در فضای رسانه ای به نوعی شاهد توهین، تخریب و فشار علیه دولت بیشتر شود چرا که عده ای می خواهند دولت را درزمینه های مختلف ناتوان ناکارآمد جلوه دهند و این تحرکات قابل کتمان نیست.
وی به اقدامات دولت در حوزه های مختلف از جمله در صنعت نفت و حوزه سلامت اشاره کرد و گفت: مخالفان دولت هر چقدر هم که بخواهند دست به تخریب بزنند مردم با مشاهده دستاوردهای دولت در زمینه های مختلف و نیز فراهم شدن فضای سیاسی مطلوب در جامعه، قضاوت درستی خواهند کرد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان گفت: البته در سطح استان خیلی موضوعات و معضلاتی که باعث ایجاد چالش خاصی شود، نداریم.
موسوی خاطرنشان کرد: همراهی و همفکری اعضای شورای تامین استان ستودنی است و حضور آیت الله خاتمی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان و وجود مسئولان اخلاق مدار در دستگاه های قضایی و امنیتی، مایه آرامش و وحدت در استان است.
وی تصریح کرد: در شرایط حاضر نیاز به تحقق توسعه در استان داریم و لازمه این امر همدلی، همفکری و وحدت است تا با تلاش و پیگیری های خود جبران کارهای عقب افتاده را در استان بکنیم. 


منبع : ایرنا
برچسب ها: تابناک ، استان ها ، خبرروز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار