رئیس کمیته دفاعی مجلس نهم گفت: با بیان اینکه نگاه ایران انقلابی به تهدید، نگاه تقویت درونی و آمادگی لازم برای پاسخگویی به هرگونه تهدید بیرونی است، تاکید کرد: با این نگرش، هیچ‌گاه ترس با ارعاب و نهیب دشمن در وجود چنین جامعه‌ای رسوخ نخواهد کرد.
کد خبر: ۳۹۹۴۱۸
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۹ 28 March 2017
به گزارش تابناک : سردار اسماعیل کوثری رئیس کمیته دفاعی مجلس نهم و رئیس اسبق اداره امنیت ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به اضافه شدن تهدیدات آمریکایی ها پس از روی کار آمدن ترامپ، با بیان اینکه بدخواهان انقلاب با اعمال خود در جهت تضعیف نظام جمهوری اسلامی ایران، ناخواسته در جهت تقویت همه جانبه نظام حرکت می کنند، عنوان کرد: هرگاه تهدید و فشار دشمن فزونی یافته، حضور وحدت‌آفرین مردم در تمام مواقف حساس از دفاع مقدس گرفته تا حماسه 9 دی و یوم‌الله 22 بهمن پرشورتر و نمایان‌تر از هر زمان دیگری بوده است.

وی با بیان اینکه نگاه ایران انقلابی به تهدید، نگاه تقویت درونی و آمادگی لازم برای پاسخگویی به هرگونه تهدید بیرونی است، تاکید کرد: با این نگرش، هیچ‌گاه ترس با ارعاب و نهیب دشمن در وجود چنین جامعه‌ای رسوخ نخواهد کرد.

سردار کوثری با بیان اینکه تهدید بیرونی، بستری برای تقویت بنیه و توان داخلی در عرصه‌های مختلف است، تصریح کرد:  تهدیدی که ترامپ علیه ملت ایران مطرح کرده و اسلاف گذاشته او نیز بارها همان خط را پیگیری کرده بودند، چیزی جز یک‌سخن گزاف و بی‌معنا نیست. 

رئیس کمیته دفاعی مجلس نهم در پایان با بیان اینکه ملت ایران تهدیدات اوباما، بوش پسر، کلینتون، ریگان، بوش پدر و اسلاف آنها را با اقتدار پاسخ داده، خاطرنشان کرد: ترامپ نیز به زودی خواهد فهمید که تهدیداتش در اراده ملت ایران اثر نخواهد کرد.




منبع : میزان
برچسب ها: تابناک ، استان ها ، خبرروز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار