استاندار ایلام با تاکید بر نقش ارزنده و مهم امدادگران جمعیت هلال احمر در یاری رسانی به آسیب دیدگان حوادث، گفت: حضور به موقع و تسریع در خدمات رسانی از مهمترین شاخصه های امدادگران این جمعیت در زمان وقوع حوادث طبیعی و غیر مترقبه است.
کد خبر: ۳۹۹۴۳۰
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۰ 28 March 2017
 به گزارش تابناک ایلام، محمدرضا مروارید عصر دوشنبه در بازدید از پایگاه امداد و نجات جاده ای هلال احمر در مورموری از توابع شهرستان آبدانان، با قدردانی از خدمات رسانی امدادگران جمعیت هلال احمر به گردشگران و مسافران نوروزی اظهار کرد: تجارب به دست آمده در سال های گذشته و حضور سریع و چشمگیر داوطلبان جمعیت، در واقع یاری رسان مردم در حوادثی همچون زلزله و سیل در این استان بوده است.
 
وی افزود: همکاری دیگر دستگاه ها و استفاده از بالگرد برای تسریع در روند امدادرسانی به حوادث جاده ای در این استان حاکی از نقش مهم و ارزنده امدادگران جمعیت هلال احمر است.
در حاشیه بازدید استاندار ایلام از این پایگاه امدادی، تیم واکنش سریع جمعیت هلال احمر عملیات راپل و امدادرسانی به آسیب دیدگان را به صورت نمادین اجرا کردند.
 
مدیر عامل جمعیت هلال احمر ایلام نیز در حاشیه بازدید استاندار گفت: بالگرد این جمعیت با هدف تسریع در عملیات امداد رسانی از پنجم فروردین در این استان مستقر شده تا در صورت بروز حوادث جاده ای امداد رسانی را در کمترین زمان ممکن انجام دهند.
 
محمد سلیمانی تاکید کرد: بر اساس برنامه زمان بندی جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران این بالگرد تا 15 فروردین ماه جاری در این استان مستقر خواهد بود.
 
به گزارش تابناک ایلام، اجرای طرح امداد و نجات نوروزی جمعیت هلال احمر همه ساله با هدف کاهش تلفات ناشی از حوادث رانندگی 25 اسفندماه تا 15 فروردین ماه همزمان با سراسر کشور در این استان اجرا می شود. در اجرای این طرح امسال 15 پایگاه ثابت و سیار در جاده های ارتباطی این استان مستقر و عملیات امدادرسانی را انجام می دهند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار