رييس جمعيت هلال احمر مشهد خبر داد:
رييس جمعيت هلال احمر مشهد گفت: نیروهای امداد و نجات جمعیت هلال احمر مشهد در 12 ساعت گذشته در دو عملیات جداگانه اقدامات درمانی لازم را انجام دادند.
کد خبر: ۳۹۹۵۸۲
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۴ 28 March 2017
به گزارش تابناک رضوی به نقل از ستاد خبری جمعيت هلال احمر خراسان رضوی حسن پرکار در گفت‌وگو با خبرنگار ما، اظهار داشت: نیروهای امداد و نجات جمعیت هلال احمر مشهد در دو عملیات جداگانه اقدامات درمانی لازم را برای یک مصدوم حادثه دیده و یک بیمار قلبی انجام دادند.
وی افزود: در حادثه نخست یک آقای 25 ساله به‌دلیل سقوط از ارتفاعات روستای امرودک که در محور مشهد به چناران واقع شده است دچار مصدومیت شد.
رئیس جمعیت هلال احمر مشهد خاطرنشان کرد: این حادثه در ساعت 17:00 روز گذشته به‌وقوع پیوست و پس از اعلام گزارش آن به سامانه تلفنی 112 جمعیت هلال احمر خراسان رضوی نیروهای امدادگر و نجاتگر پایگاه امدادی مشهد –مرکزی بلافاصله خود را به محل حادثه رساندند.
پرکار تصریح کرد: مصدوم جوان این حادثه که دچار تروماهای سر و چشم شده بود، پس از رهاسازی و انجام اقدامات اولیه درمانی توسط نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر مشهد، جهت سیر تکمیلی مراحل درمانی‌اش توسط نیروهای اورژانس 115 به بیمارستان طالقانی مشهد منتقل شد.
وی تأکید کرد: در یک عملیات امدادرسانی دیگر که در ساعت 8:26 صبح امروز صورت پذیرفت یک آقای 67 ساله به‌علت ناراحتی قلبی مراجعه حضوری به پایگاه امدادی مُلک‌آباد واقع در کیلومتر 35 محور مشهد به نیشابور داشت.
رئیس جمعیت هلال احمر مشهد گفت: نیروهای امداد و نجاتگر این پایگاه امدادی پس از انجام اقدامات اولیه درمانی این فرد بیمار را جهت سیر تکمیلی مراحل درمانی‌اش به مرکز بهداشتی و درمانی مُلک‌آباد منتقل کردند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار