نماینده مجلس دهم گفت: دولت یازدهم نسبت به ادوار گذشته و دولت های قبل توانست در عرصه سیاسی داخلی نمره قابل قبول تری را کسب کند.
کد خبر: ۳۹۹۶۳۱
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۳ 28 March 2017
محمدحسین قربانی نماینده مجلس دهم، درباره عملکرد دولت یازدهم در عرصه سیاست داخلی کشور، گفت: یکی از اقدامات مثبت دولت یازدهم، بهبود روابط میان قوا به ویژه قوای مجریه و مقننه است و این رویکرد نسبت به دولت های گذشته بسیار مطلوب بوده است.


نماینده مردم آستانه اشرفیه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: رویکرد مثبت دولت یازدهم در حدود چهار سال اخیر موجب شده که یک آرامشی در فضای سیاسی و اقتصادی کشور ایجاد شود و این مسئله مسیر پیشرفت را برای کشور باز کرده است.


وی گفت: قطعا عملکرد دولت ها در عرصه سیاسی داخلی مبتنی بر وضعیت عرصه منطقه ای و بین المللی است که دولت یازدهم در این دوره تنواست به خوبی این حوزه را نیز مدیریت کند.


قربانی ادامه داد: از طرفی دولت در حوزه های معیشت، اشتغال و حتی اقتصاد مقاومتی توانسته اقدامات خوبی را رقم بزند و خوشبختانه دولت توانست با تدبیر و مدیریت از تنش های بیهوده سیاسی میان گروه ها و احزاب و جریان ها بکاهد.


این نماینده مردم در مجلس دهم گفت: دولت یازدهم نسبت به ادوار گذشته و دولت های قبل توانست در عرصه سیاسی داخلی نمره قابل قبول تری را کسب کند و این مسئله موجب خواهد شد که دولت در آینده به پیشرفت های چشمگیری دست پیدا کند.


عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ادامه داد: شرایط نامناسب اقتصادی، رکود و گرانی در آغاز دولت یازدهم زمینه را برای بروز دعوا و تنش های سیاسی فراهم کرده بود، اما خوشبختانه دولت به خوبی این حوزه را ساماندهی کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار