سرپرست معاونت فرهنگی مسجد مقدس جمکران خبر داد
سرپرست معاونت فرهنگی مسجد مقدس جمکران گفت: در ایام نوروز به صورت میانگین هر شب 7 هزار نفر در این مسجد اسکان داده می‌شوند.
کد خبر: ۳۹۹۶۷۰
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۱ 28 March 2017
به گزارش تابناک قم، ابراهیم صدوقی با اشاره به طرح «هر زائر یک آمر به معروف» اظهار کرد: زائرین و مسافرین نوروزی در مسجد مقدس جمکران از اجرای این طرح استقبال کردند و از ابتدای اجرای طرح «هر زائر یک آمر به معروف» تاکنون شاهد ثبت نام هزار و 300 نفر در این طرح بودیم.

وی ادامه داد: از ابتدای تعطیلات نوروزی تاکنون 18 هزار و 545 نفر به مرکز گل نرگس مسجد جمکران مراجعه کردند، همچنین در این مدت شاهد بازدید 32 هزار و 658 نفر از نمایشگاه کتاب این مسجد مقدس بودیم.

سرپرست معاونت فرهنگی مسجد مقدس جمکران افزود: در پنج روز اول امسال، بیش از 3 هزار نفر از نمایشگاه طب اسلامی در این مسجد مقدس بازدید کردند، همچنین در ایام نوروز روزانه 770 نفر به کارگاه‌های آموزشی تخصصی مسجد مقدس جمکران مراجعه می‌کنند.

صدوقی با اشاره به اسکان زائرین در مسجد مقدس جمکران اظهار کرد: در ایام نوروز به صورت میانگین هر شب 7 هزار نفر در این مسجد اسکان داده می‌شوند، همچنین از ابتدای تعطیلات نوروزی تاکنون 2 هزار و 385 نفر اثر هنری را از غرفه مشق عهد در مسجد مقدس جمکران دریافت کردند.

وی خاطرنشان کرد: موزه فقه و زندگی به مسجد مقدس جمکران انتقال پیدا کرده است، امیدوارم نیمه شعبان امسال متفاوت تر از سال‌های گذشته در این مسجد مقدس باشد و برنامه‌های ویژه و بدیعی در مسجد مقدس جمکران برگزار شود.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار