رئیس هیئت تکواندوی الیگودرز با تشریح عملکرد سال 95 تکواندوی الیگودرز آنرا را درخشان ارزیابی کرد.
کد خبر: ۳۹۹۷۱۹
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۵ 28 March 2017

سهراب عزیزی رئیس هئیت تکواندوی الیگودرز در گفتگو با خبرنگار تابناک لرستان به تشریح عملکرد سال 95 هئیت تکواندوی الیگودرز پرداخت.


ایشان در مورد تاریخ شکل گیری رشته تکواندو در الیگودرز ابراز نمودند که بعد از تعطیلی کاراته در الیگودرز؛ حرکت تکواندو بوسیله استاد بزرگ مرحوم علی جان باقری و توسط استاد محسن پاکباز یکی از شاگردان ایشان شروع شد و بنده در همان زمان شاگرد مرحوم باقری و پاکباز بودم.

عزیزی در مورد عملکرد تکواندوی الیگودرز در سال 95 ابراز داشتند: در ابتدای سال 95 همراه با تحویل سال به همراه رزمی کاران تکواندو در باشگاه حاضر شدند تا سال 95 را سال موفقیت تکواندوی الیگودرز باشد. از عملکرد سال 95 تکواندو ابراز رضایت نمودند.

مدیر مجموعه ورزشی راه چوبی محمود آباد مازندران ابراز داشت:  سال 95 تکواندوی الیگودرز یک حرکت نمادین دیگر نیز انجام دادیم و نام کوچک ترین ورزشکار جهان به نام دخترم  که تازه به دنیا آمده بود ثبت شد؛ در این حرکت در بدو تولد فرزندم را بیمه ورزشی نمودم تا اهمیت ورزش و بیمه ورزشی را به دنیا مخابره کنم.

وی در مورد وضعیت کلی تکواندوی الیگودرز گفتند: برای پیشرفت تکواندوی الیگودرز خانه تکواندو را افتتاح کردیم و در طول سال گذشته سعی کردیم ارتباط خیلی خوبی با همه بزرگان تکواندو برقرار کنیم. برای اولین بار لیگ شهری بنام جام رمضان و بزرگداشت شهدای مدافع حرم را برگزار کردیم. الان هفت نفر در لیگ تکواندو کشور به عنوان نمایندگان لرستان داریم و در کلاس بروز رسانی و معادل سازی جهانی  کوکی وان از الیگودرز شش نفر داشتیم. داور نمونه سال 95 کشور استادبزرگ حمید اسدالهی از بزرگان تکواندو کشور و از بچه های الیگودرز  هستند. دو نفر از اساتید و داوران بین المللی الیگودرز برادران بسحاق   علی محمد و عبدالمحمد هستند علی محمد در تیم ملی هم مربیگری کردن و عبدلمحمد هم از مربیان و داوران بین المللی هستند.

عزیزی همچنین بیان کردند: در لیگ پومسه کشور از استان لرستان 9 نفر شرکت دارند که یک نفر از باشگاه سپاه و یک نفر از کوهدشت و هفت نفر دیگر با نام باشگاه راه چوبی الیگودرز در مسابقات شرکت می کنند. در لیگ های مختلف استان و در رده های مختلف با قدرت فراوانی شرکت کردیم مثلا فقط یک بار در مسابقات استانی بانوان    ما 17 نفر فرستادیم 15 نفر مقام آوردن؛  یک بار دیگر برای مسابقات استانی آقایان 69 نفر فرستادیم که بی نظیر بود یعنی از حدود  210 نفر شرکت کننده ی کل استان 69 نفر از الیگودرز و در آن مسابقه شرکت کردند.
وی ابراز داشتند: دو سال قبل تقریبا 50 نفر در تکواندوی الیگودرز فعال بودند و در حال حاضر  چهار باشگاه بانوان و هفت باشگاه آقایان در الیگودرز فعال هستند و حدود هشتاد نفر بانوان بیمه شده و حدود 190 نفر آقایان بیمه شده و تکواندوکار رسمی داریم.


ایشان در مورد ورزش بانوان تکواندو کار الیگودرزی بیان کردند: بانوان الیگودرزی افتخار داشتن بهترین های پومسه استان را در بخش بانوان داریم و همه شرکت کنندگان استان اهل الیگودرز و از شاگردان استاد زارعی هستن؛ خانم مرضیه پالیزوان دختر مرحوم محمد پالیزوان که از تکواندوکاران خوب الیگودرز بودن هم در بخش دانشجویان قهرمانی کشور و استان هم شده است.  در مسابقات جام فجر بانوان استان الیگودرز 4 نفر را به مسابقات اعزام کرد که در آن مسابقات : پردیس سلطانی مقام اول؛ ستایش ذلقی مقام سوم؛  سارا خلیلی مقام سوم را کسب کردند. در بخش  بانوان 6 نفر لیگ پومسه کشوری شرکت داشتند که عبارت بودند از خانم ها معصومه ملک محمودی؛ الهه احمدی؛ مینا خرمی؛ مهسا جمشید الیگودرزی؛ پردیس سلطانی؛ ستایش ذلقی


رئیس هیئت تکواندوی الیگودرز در مورد ورزش آقایان بیان داشتند: بابک سرلک و مهدی توصیفیان در لیگ کشوری هستن که رقبای  استاد بابک سرلک از قهرمانان جهان و کشور هستن و آقای علیرضا سرلک در لیگ دانشجویان و استاد اکبر موسوی قهرمان شکستن اجسام و استادبزرگ حمید اسدالهی از بزرگان تکواندو و بهترین مربیان و داور درجه یک بین تلمللی و استاد سرلک و استاد داود خرمی و استاد علیحسینی از شرکت کنندگان در دوره کوکی وان  و مردان زحمتکشی مانند استاد علی حسن عبدی و استاد رحمت عبدلی که قهرمان کشور هم هست و اساتید ناصر و منصور کردی و وحید کریمی








 



منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
مهدی توصیفیان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۱
عالی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار