مدیرکل مدیریت عملکرد و حقوق شهروندان وزارت راه و شهرسازی :
مدیرکل مدیریت عملکرد و حقوق شهروندان وزارت راه و شهرسازی گفت:راه آهن خراسان رضوی نسبت به سال گذشته ، از لحاظ کمی و کیفی ارتقاء چشمگیری داشته است.
کد خبر: ۳۹۹۸۱۵
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۶ 28 March 2017
به گزارش تابناک رضوی، مدیرکل مدیریت عملکرد و حقوق شهروندان وزارت راه و شهرسازی همراه با مشاور و بازرس ویژه مدیرعامل راه آهن ج.ا.ا در حوزه مسافری، مدیرکل راه آهن خراسان، مدیرکل حمل و نقل جاده ای، مدیرکل راه و شهرسازی استان خراسان رضوی و هیئت همراه روز سه شنبه هشتم فروردین ماه سال جاری از نحوه خدمات رسانی به زائرین حضرت ثامن الحجج(ع) در ایستگاه راه آهن مشهد بازدید کردند.
مهندس علی بخش، رستمی مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد و حقوق شهروندان وزارت راه و شهر سازی با حضور در سالن مسافری ایستگاه راه آهن مشهد با تعدادی از مسافرین  در مورد کیفیت خدمات ارایه شده در بخش قطارهای مسافری و خدمات ایستگاهی گفتگو و تبادل نظر نمود که مسافرین ضمن  ابراز رضایت حداکثری در ارایه خدمات در مورد ارتقاء کمی و کیفی خدمات نیز پیشنهاداتی را ارایه کردند، که این نقطه نظرات ثبت و جهت بررسی و اجرا در دستورکار راه آهن استان قرار گرفت.
رستمی ضمن ابراز رضایت و تقدیر از خدمات ارایه شده در حوزه ریلی استان گفت: در سال جدید خدمات ارایه شده در راه آهن خراسان از نظر کمی و کیفی دربخش خدمات مسافری وخدمات ایستگاهی  نسبت به سال های گذشته بنحو چشم گیری ارتقا یافته و دارای وضعیت مناسب تری است . 
وی افزود: در سال جدید با فعالیت های فرهنگی انجام شده، زائرین در بدو ورود به ایستگاه راه آهن  مشهد با حال و هوایی متفاوت نسبت به سال های قبل مواجه شده و در کنار فضای شاد نوروزی با وجود المان های حرم مطهرامام رضا (ع) و یادمان شهدا، فضای معنوی مناسبی را تجربه می کنند.  
همچنین حاضرین در این بازدید از جایگاه خادمین شهر بهشت، یادمان شهدا؛ نمایشگاه نقاشی کودکان، محل فعالیت های فرهنگی و ورزشی بانوان و آقایان، غرفه ارایه محصولات فرهنگی ایرانی اسلامی، غرفه عفاف و حجاب، غرفه خدمات پزشکی، سفره هفت سین، غرفه زیارت عتبات عالیات و مکه مکرمه بصورت مجازی و سر درب حرم امام رضا (ع) بازدید کردند .
در ادامه نیز سکوهای مسافری، زیرگذرها، سیستم هوشمند راهنمای مسافرین و سایر بخش های ارایه خدمات نیز مورد بازدید قرارگرفته و تعدادی از مسافرین و زائرین امام رضا (ع) با اهدای گل و هدایای فرهنگی مورد استقبال قرار گرفتند.
مهندس محمد هادی ضیایی مهر ،مدیر کل راه آهن خراسان نیز در این بازدید ضمن تشریح خدمات ارایه شده به زائرین ثامن الحجج (ع) در حوزه ریلی استان بویژه ایستگاه مشهد گفت: در سال جاری با ارتقاء کمی و کیفی خدمات در بخش مسافری و ایستگاهی با محوریت مسایل ملی و مذهبی مورد توجه قرار گرفته و تکریم زائرین معزز امام هشتم (ع) در ارایه خدمات اولویت اصلی بوده و با لطف خداوند و عنایت خاصه امام هشتم (ع) شاهد فضای معنوی بسیار خوبی در ایستگاه راه آهن مشهد هستیم. 
وی اظهار داشت: از 26 شهر و مرکز استان قطار مستقیم مسافری به مشهد مقدس در حال تردد هستند و در ایام پیک نوروزی  روزانه 94 رام قطار مسافری بصورت رفت وبرگشت در حال جابجایی مسافرین و زائرین امام هشتم (ع) می باشند و از آغاز پیک تا کنون  کلیه قطارها طبق برنامه تنظیمی و بدون هیچ گونه مشکلی قبول و اعزام شده اند. 
مدیرکل راه آهن خراسان خاطرنشان ساخت: از 25 اسفند ماه سال گذشته، آغاز پیک سفرهای نوروزی تا روز هفتم فروردین ماه سال جاری حدود 520 هزار مسافر و زائر معزز امام رضا(ع) با بیش از یک هزار و 222 رام قطار مسافری جابجا شده اند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار