یک بانوی بلژیکی در حرم مطهر رضوی به دین مبین اسلام مشرف شده و شهادتین را در بارگاه رضوی به زبان آورد.
کد خبر: ۳۹۹۸۳۰
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۸ 28 March 2017
به گزارش تابناک رضوی، «میری فابیول لاموریت» که برای سومین بار به زیارت امام هشتم شیعیان مشرف شده و از دین مسیحیت کاتولیک به دین ارزشمند و والای اسلام روی آورده است.
وی درباره تشرف خویش به دین اسلام به خبرنگار ما گفت: 7 سال پیش با آشنایی با بیمارم به نام«نثار احمد امین» در بیمارستان، دین اسلام حقیقی را از نزدیک مشاهده کرده و آشنایی با آداب اسلام توسط ایشان، نخستین جرقه‌هایی بود که در ذهن من زمینه تشرف به اسلام را ایجاد کرد.
لاموریت ادامه داد: پس از این آشنایی بیشتر تلاش کردم تا در مورد دین اسلام تحقیق کنم و علت اقامه نماز و نیز سایر سوالاتم را از بیمارم پرسیدم.
وی افزود: قرآن به زبان فرانسوی، کتابی در مورد نماز و نیز نهج‌‌ البلاغه نخستین هدیه‌‌ای بود که از ایشان دریافت کردم، پس از مدتی شروع به مطالعه این کتب کرده و تمام اندیشه‌‌ی خویش را برای درک تعالیم والای آن به کار گرفتم.
وی عنوان کرد: «نثار احمد امین» را به فرزندی پذیرفته و با یاری ایشان بسیاری از تعالیم قرآنی را آموخته که نمونه‌ای از آن همانند: یگانگی خداوند بسیار مرا به فکر واداشت.
لاموریت با اشاره به زیارت امام هشتم شیعیان ادامه داد: امام رضا(ع) و امام حسین(ع) از جمله کسانی بودند که انرژی والایی برای تشرف به اسلام به من عنایت کرده و نیز یادآوری این عنایت خود زمینه‌‌ای شد که به هنگام تشرف به اسلام احساس بسیار ویژه و وصف‌ناپذیری داشته باشم.
لاموریت با اشاره به سور قرآنی بیان کرد: «سوره علق» و نیز «داستان حضرت عیسی(ع)» از جمله سور بسیار ارزشمند قرآنی است که موجب شده دین اسلام را براساس تعالیم والایش شناخته و تلاش کنم تا این دین آسمانی را برای خویش و نیز سایر دوستانم به امانت برم و با روش و شیوه خویش همت گمارم تا در راستایش گام بردارم.
لازم به یادآوری است؛ در پایان این مراسم به این تازه مسلمان از سوی مدیریت امور زائران غیرایرانی آستان قدس رضوی، گواهی تشرف به اسلام به همراه هدایای متبرک اعطاء شد و «میری فابیول لاموریت» نام مقدس مریم را برای خود برگزید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار