معاون شهردار قم تاکید کرد
معاون برنامه ریزی و سرمایه انسانی شهردار قم گفت: شهرداری قم با تدوین برنامه قم 1400 به صورت برنامه محور حرکت خواهد کرد و نیاز است دیگر دستگاه‌های استان نیز به همین شکل فعالیت کنند.
کد خبر: ۳۹۹۸۶۰
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۳:۳۱ 29 March 2017
به گزارش تابناک قم، محسن رنجبر در دیدار مدیران شهری با آیت‌الله مرتضی مقتدایی نایب رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، یکی از دغدغه‌های جدی مدیریت شهری را نبود برنامه و استراتژی برای شهر قم دانست و تصریح کرد: چشم‌انداز 20 ساله برای شهر قم تصویب و آماده سازی شد که مربوط به تمام شهر قم بوده و براساس چشم‌انداز کلی کشور است.

وی با بیان اینکه بخشی از این سند راهبردی توسط شهرداری پیش برده می‌شود افزود: امیدواریم بر اساس همین چشم اندازی که توسط شهرداری آماده شده دیگر دستگاه‌ها نیز چشم‌انداز داشته باشند و حرکت برنامه محور شکل بدهند.

معاون برنامه ریزی و سرمایه انسانی شهردار قم بودجه عمرانی شهر قم را مورد توجه قرار داد و افزود: امسال همتی جدی شد و بودجه عمرانی رشد زیادی پیدا کرد که بالغ بر هزار و 600 میلیارد تومان است.

وی برقراری سیستم‌های جبران خدمت، کنترل پروژه و... را در شهرداری مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: با وحدت سعی داریم بتوانیم خدمات خوبی را در شهر قم شکل دهیم.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار